Cena | |
---|---|
Prędkość maksymalna km/h | |
Przyspieszenie (sek) 0-100 km/h |
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym; odpowiednik NEDC (NEDC2) - l/100km | |
---|---|
Emisja CO₂ w cyklu mieszanym; odpowiednik NEDC (NEDC2) - g/km | |
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP TEL - l/100km | |
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP TEH - l/100km | |
Emisja CO₂ w cyklu mieszanym WLTP TEL - g/km | |
Emisja CO₂ w cyklu mieszanym WLTP TEH - g/km | |
Pojemność zbiornika paliwa (litry) |
Maksymalna moc (KM/kW/rpm) | |
---|---|
Maksymalny moment obrotowy (Nm/rpm) | |
Skrzynia biegów | |
Pojemność skokowa (cc) |
Masa własna (EU) (kg) - zawiera masę kierowcy (75kg), wszystkie płyny eksploatacyjne i 90% paliwa | |
---|---|
Masa własna (DIN) (kg) - zawiera wszystkie płyny eksploatacyjne i 90% paliwa | |
Maksymalna masa całkowita (kg) |
Wysokość (mm) | |
---|---|
Długość (mm) | |
Szerokość z lusterkami złożonymi (mm) | |
Szerokość z lusterkami rozłożonymi (mm) | |
Rozstaw kół osi przedniej (mm) | |
Rozstaw kół osi tylnej (mm) | |
Rozstaw osi (mm) |
Maksymalna odległość od siedziska do dachu (dach standardowy)(mm) | |
---|---|
Maksymalna odległość od siedziska do dachu (dach panoramiczny)(mm) |
Maksymalna przestrzeń na nogi (mm) |
---|
Wysokość (mm) | |
---|---|
Szerokość (mm) | |
Szerokość pomiędzy nadkolami (mm) | |
Maksymalna przestrzeń ładunkowa - VDA (litry) | |
Maksymalna przestrzeń ładunkowa - DIN (litry) |
Prześwit (mm) |
---|
Od krawężnika do krawężnika (m) | |
---|---|
Od ściany do ściany (m) | |
Ilość obrotów kierowcy między skrajnymi położeniami |
Przejrzyj gamę modelu F‑PACE i odkryj idealne dla siebie połączenie osiągów, stylu i praktyczności.
†Podane liczby dotyczące cyklu NEDC2 obliczono na podstawie oficjalnych testów producenta w cyklu WLTP zgodnie z prawodawstwem UE. Wyłącznie do celów porównawczych. Wartości uzyskane w warunkach rzeczywistych mogą być nieco inne. Emisja CO2 oraz zużycie paliwa mogą zależeć od zainstalowanych opon oraz od elementów wyposażenia opcjonalnego. NEDC2 to dane wyliczone zgodnie z obowiązującą metodologią na podstawie wyników otrzymanych z testów WLTP, równoważne tym, jakie byłyby uzyskane w ramach poprzednio stosowanego testu NEDC. Pozwala to na poprawne przeprowadzenie kalkulacji podatkowych.
Sprawdź dane WLTP
WLTP to nowy oficjalny test UE stosowany do obliczania znormalizowanego zużycia paliwa i emisji CO₂ dla samochodów osobowych. W założeniu metoda ma dawać bardziej realistyczne wyniki, zbliżone do parametrów uzyskiwanych w rzeczywistych warunkach jazdy. Próbom poddawane są pojazdy z wyposażeniem dodatkowym, zaś sama procedura pomiaru odbywa się w warunkach i przy sposobie prowadzenia, które stawiają większe wymagania pojazdom.
Funkcje opcjonalne i ich dostępność mogą różnić się w zależności od specyfikacji pojazdu (modelu i układu napędowego) i rynku lub wymagać zainstalowania dodatkowych funkcji. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z lokalnym Dilerem lub skonfiguruj pojazd online.