SUBSKRYPCJA INCONTROL

SUBSKRYPCJA INCONTROL

Kupując pojazd, będziesz mieć dostęp do jednego lub większej liczby pakietów subskrypcji. Po pierwszej subskrypcji kiedy okres dobiegnie końca, można wykupić odnowienia, aby zachować dotychczasowe z usług.

ZARZĄDZAJ SWOIMI SUBSKRYPCJAMI

Wybierz swojego Jaguara.
WSKAŻ SWÓJ POJAZD

JAK ODNOWIĆ SUBSKRYPCJĘ?

Mniej więcej w momencie wygaśnięcia subskrypcji otrzymasz wiadomość e-mail od Jaguar InControl z instrukcjami dotyczącymi odnowienia subskrypcji.


Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, w tym daty zakończenia, odwiedź witrynę My Jaguar InControl.

JAK ODNOWIĆ SUBSKRYPCJĘ?

JAK ANULOWAĆ SUBSKRYPCJĘ?

Jeśli sprzedajesz swój pojazd lub po prostu chcesz zrezygnować z usług InControl, możesz łatwo anulować subskrypcję na stronie internetowej My Jaguar InControl.

1. USUŃ POJAZD

1. USUŃ POJAZD

Na stronie My Jaguar InControl kliknij „Ustawienia pojazdu” i „Usuń pojazd”
2. USUŃ SWOJE KONTO

2. USUŃ SWOJE KONTO

Jeśli masz wiele pojazdów, wybierz pojazd, który chcesz usunąć. Jeśli nie masz połączonego innego pojazdu i/lub nie chcesz już zachować swojego konta, kliknij zakładkę „Moje konto”, wybierz „Usuń konto” i przycisk „Usuń konto”.
PYTANI I ODPOWIEDZI O PIVI

PYTANI I ODPOWIEDZI O PIVI

Masz pytanie dotyczące Jaguara InControl? Być może odpowiedź na to pytanie znajduje się już w naszych często zadawanych pytaniach.
REGULAMIN INCONTROL

REGULAMIN INCONTROL

Uzyskaj dostęp do naszych warunków prawnych i zasad dotyczących Jaguar InControl i naszych usług łączności.

JAK ODNOWIĆ SUBSKRYPCJĘ?

Należy pamiętać, że ze względu na to, że produkty te są montowane fabrycznie, nie ma możliwości wymiany pakietów po ich zamontowaniu w pojeździe.


Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, odwiedź witrynę My Jaguar InControl.

REMOTE I SECURE TRACKER

REMOTE I SECURE TRACKER

Mniej więcej w momencie wygaśnięcia subskrypcji otrzymasz wiadomość e-mail od Jaguar InControl1, 2 z instrukcjami dotyczącymi odnowienia subskrypcji. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, w tym daty zakończenia, odwiedź witrynę My Jaguar InControl.
NAWIGACJA

NAWIGACJA

Mniej więcej w momencie wygaśnięcia subskrypcji otrzymasz wiadomość e-mail od Jaguar InControl3.0z instrukcjami dotyczącymi odnowienia subskrypcji.


Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, w tym daty zakończenia, odwiedź witrynę My Jaguar InControl Route Planner.

JAK ANULOWAĆ SUBSKRYPCJĘ?

Jeśli sprzedajesz swój pojazd lub po prostu chcesz zrezygnować z usług InControl, możesz łatwo anulować subskrypcję na stronie internetowej My Jaguar InControl.

1. USUŃ POJAZD

1. USUŃ POJAZD

Na stronie My Jaguar InControl kliknij „Ustawienia pojazdu” i „Usuń pojazd”
2. USUŃ SWOJE KONTO

2. USUŃ SWOJE KONTO

Jeśli masz wiele pojazdów, wybierz pojazd, który chcesz usunąć. Jeśli nie masz połączonego innego pojazdu i/lub nie chcesz już zachować swojego konta, kliknij zakładkę „Moje konto”, wybierz „Usuń konto” i przycisk „Usuń konto”.
PYTANIA I ODPOWIEDZI O TOUCH

PYTANIA I ODPOWIEDZI O TOUCH

Masz pytanie dotyczące Jaguara InControl? Być może odpowiedź na to pytanie znajduje się już w naszych często zadawanych pytaniach.
REGULAMIN INCONTROL

REGULAMIN INCONTROL

Uzyskaj dostęp do naszych warunków prawnych i zasad dotyczących Jaguar InControl i naszych usług łączności.

JAK ODNOWIĆ SUBSKRYPCJĘ?

Mniej więcej w momencie wygaśnięcia subskrypcji otrzymasz wiadomość e-mail od Jaguar InControl z instrukcjami dotyczącymi odnowienia subskrypcji.


Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, w tym daty zakończenia, odwiedź witrynę My Jaguar InControl.

JAK ODNOWIĆ SUBSKRYPCJĘ?

JAK ANULOWAĆ SUBSKRYPCJĘ?

Jeśli sprzedajesz swój pojazd lub po prostu chcesz zrezygnować z usług InControl, możesz łatwo anulować subskrypcję na stronie internetowej My Jaguar InControl.

1. USUŃ POJAZD

1. USUŃ POJAZD

Na stronie My Jaguar InControl kliknij „Ustawienia pojazdu” i „Usuń pojazd”
2. USUŃ SWOJE KONTO

2. USUŃ SWOJE KONTO

Jeśli masz wiele pojazdów, wybierz pojazd, który chcesz usunąć. Jeśli nie masz połączonego innego pojazdu i/lub nie chcesz już zachować swojego konta, kliknij zakładkę „Moje konto”, wybierz „Usuń konto” i przycisk „Usuń konto”.
PYTANI I ODPOWIEDZI O PIVI

PYTANI I ODPOWIEDZI O PIVI

Masz pytanie dotyczące Jaguara InControl? Być może odpowiedź na to pytanie znajduje się już w naszych często zadawanych pytaniach.
REGULAMIN INCONTROL

REGULAMIN INCONTROL

Uzyskaj dostęp do naszych warunków prawnych i zasad dotyczących Jaguar InControl i naszych usług łączności.

JAK ODNOWIĆ SUBSKRYPCJĘ?

Należy pamiętać, że ze względu na to, że produkty te są montowane fabrycznie, nie ma możliwości wymiany pakietów po ich zamontowaniu w pojeździe.


Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, odwiedź witrynę My Jaguar InControl.

REMOTE I SECURE TRACKER

REMOTE I SECURE TRACKER

Mniej więcej w momencie wygaśnięcia subskrypcji otrzymasz wiadomość e-mail od Jaguar InControl1, 2 z instrukcjami dotyczącymi odnowienia subskrypcji. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, w tym daty zakończenia, odwiedź witrynę My Jaguar InControl.
NAWIGACJA

NAWIGACJA

Mniej więcej w momencie wygaśnięcia subskrypcji otrzymasz wiadomość e-mail od Jaguar InControl3.0z instrukcjami dotyczącymi odnowienia subskrypcji.


Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, w tym daty zakończenia, odwiedź witrynę My Jaguar InControl Route Planner.

JAK ANULOWAĆ SUBSKRYPCJĘ?

Jeśli sprzedajesz swój pojazd lub po prostu chcesz zrezygnować z usług InControl, możesz łatwo anulować subskrypcję na stronie internetowej My Jaguar InControl.

1. USUŃ POJAZD

1. USUŃ POJAZD

Na stronie My Jaguar InControl kliknij „Ustawienia pojazdu” i „Usuń pojazd”
2. USUŃ SWOJE KONTO

2. USUŃ SWOJE KONTO

Jeśli masz wiele pojazdów, wybierz pojazd, który chcesz usunąć. Jeśli nie masz połączonego innego pojazdu i/lub nie chcesz już zachować swojego konta, kliknij zakładkę „Moje konto”, wybierz „Usuń konto” i przycisk „Usuń konto”.
PYTANIA I ODPOWIEDZI O TOUCH

PYTANIA I ODPOWIEDZI O TOUCH

Masz pytanie dotyczące Jaguara InControl? Być może odpowiedź na to pytanie znajduje się już w naszych często zadawanych pytaniach.
REGULAMIN INCONTROL

REGULAMIN INCONTROL

Uzyskaj dostęp do naszych warunków prawnych i zasad dotyczących Jaguar InControl i naszych usług łączności.

JAK ODNOWIĆ SUBSKRYPCJĘ?

Należy pamiętać, że ze względu na to, że produkty te są montowane fabrycznie, nie ma możliwości wymiany pakietów po ich zamontowaniu w pojeździe.


Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, odwiedź witrynę My Jaguar InControl.

REMOTE I SECURE TRACKER

REMOTE I SECURE TRACKER

Mniej więcej w momencie wygaśnięcia subskrypcji otrzymasz wiadomość e-mail od Jaguar InControl1, 2 z instrukcjami dotyczącymi odnowienia subskrypcji. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, w tym daty zakończenia, odwiedź witrynę My Jaguar InControl.
NAWIGACJA

NAWIGACJA

Mniej więcej w momencie wygaśnięcia subskrypcji otrzymasz wiadomość e-mail od Jaguar InControl3.0z instrukcjami dotyczącymi odnowienia subskrypcji.


Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, w tym daty zakończenia, odwiedź witrynę My Jaguar InControl Route Planner.

JAK ANULOWAĆ SUBSKRYPCJĘ?

Jeśli sprzedajesz swój pojazd lub po prostu chcesz zrezygnować z usług InControl, możesz łatwo anulować subskrypcję na stronie internetowej My Jaguar InControl.

1. USUŃ POJAZD

1. USUŃ POJAZD

Na stronie My Jaguar InControl kliknij „Ustawienia pojazdu” i „Usuń pojazd”
2. USUŃ SWOJE KONTO

2. USUŃ SWOJE KONTO

Jeśli masz wiele pojazdów, wybierz pojazd, który chcesz usunąć. Jeśli nie masz połączonego innego pojazdu i/lub nie chcesz już zachować swojego konta, kliknij zakładkę „Moje konto”, wybierz „Usuń konto” i przycisk „Usuń konto”.
PYTANIA I ODPOWIEDZI O TOUCH

PYTANIA I ODPOWIEDZI O TOUCH

Masz pytanie dotyczące Jaguara InControl? Być może odpowiedź na to pytanie znajduje się już w naszych często zadawanych pytaniach.
REGULAMIN INCONTROL

REGULAMIN INCONTROL

Uzyskaj dostęp do naszych warunków prawnych i zasad dotyczących Jaguar InControl i naszych usług łączności.

JAK ODNOWIĆ SUBSKRYPCJĘ?

Mniej więcej w momencie wygaśnięcia subskrypcji otrzymasz wiadomość e-mail od Jaguar InControl z instrukcjami dotyczącymi odnowienia subskrypcji.


Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, w tym daty zakończenia, odwiedź witrynę My Jaguar InControl.

JAK ODNOWIĆ SUBSKRYPCJĘ?

JAK ANULOWAĆ SUBSKRYPCJĘ?

Jeśli sprzedajesz swój pojazd lub po prostu chcesz zrezygnować z usług InControl, możesz łatwo anulować subskrypcję na stronie internetowej My Jaguar InControl.

1. USUŃ POJAZD

1. USUŃ POJAZD

Na stronie My Jaguar InControl kliknij „Ustawienia pojazdu” i „Usuń pojazd”
2. USUŃ SWOJE KONTO

2. USUŃ SWOJE KONTO

Jeśli masz wiele pojazdów, wybierz pojazd, który chcesz usunąć. Jeśli nie masz połączonego innego pojazdu i/lub nie chcesz już zachować swojego konta, kliknij zakładkę „Moje konto”, wybierz „Usuń konto” i przycisk „Usuń konto”.
PYTANI I ODPOWIEDZI O PIVI

PYTANI I ODPOWIEDZI O PIVI

Masz pytanie dotyczące Jaguara InControl? Być może odpowiedź na to pytanie znajduje się już w naszych często zadawanych pytaniach.
REGULAMIN INCONTROL

REGULAMIN INCONTROL

Uzyskaj dostęp do naszych warunków prawnych i zasad dotyczących Jaguar InControl i naszych usług łączności.

JAK ODNOWIĆ SUBSKRYPCJĘ?

Należy pamiętać, że ze względu na to, że produkty te są montowane fabrycznie, nie ma możliwości wymiany pakietów po ich zamontowaniu w pojeździe.


Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, odwiedź witrynę My Jaguar InControl.

REMOTE I SECURE TRACKER

REMOTE I SECURE TRACKER

Mniej więcej w momencie wygaśnięcia subskrypcji otrzymasz wiadomość e-mail od Jaguar InControl1, 2 z instrukcjami dotyczącymi odnowienia subskrypcji. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, w tym daty zakończenia, odwiedź witrynę My Jaguar InControl.
NAWIGACJA

NAWIGACJA

Mniej więcej w momencie wygaśnięcia subskrypcji otrzymasz wiadomość e-mail od Jaguar InControl3.0z instrukcjami dotyczącymi odnowienia subskrypcji.


Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, w tym daty zakończenia, odwiedź witrynę My Jaguar InControl Route Planner.

JAK ANULOWAĆ SUBSKRYPCJĘ?

Jeśli sprzedajesz swój pojazd lub po prostu chcesz zrezygnować z usług InControl, możesz łatwo anulować subskrypcję na stronie internetowej My Jaguar InControl.

1. USUŃ POJAZD

1. USUŃ POJAZD

Na stronie My Jaguar InControl kliknij „Ustawienia pojazdu” i „Usuń pojazd”
2. USUŃ SWOJE KONTO

2. USUŃ SWOJE KONTO

Jeśli masz wiele pojazdów, wybierz pojazd, który chcesz usunąć. Jeśli nie masz połączonego innego pojazdu i/lub nie chcesz już zachować swojego konta, kliknij zakładkę „Moje konto”, wybierz „Usuń konto” i przycisk „Usuń konto”.
PYTANIA I ODPOWIEDZI O TOUCH

PYTANIA I ODPOWIEDZI O TOUCH

Masz pytanie dotyczące Jaguara InControl? Być może odpowiedź na to pytanie znajduje się już w naszych często zadawanych pytaniach.
REGULAMIN INCONTROL

REGULAMIN INCONTROL

Uzyskaj dostęp do naszych warunków prawnych i zasad dotyczących Jaguar InControl i naszych usług łączności.

JAK ODNOWIĆ SUBSKRYPCJĘ?

Mniej więcej w momencie wygaśnięcia subskrypcji otrzymasz wiadomość e-mail od Jaguar InControl z instrukcjami dotyczącymi odnowienia subskrypcji.


Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, w tym daty zakończenia, odwiedź witrynę My Jaguar InControl.

JAK ODNOWIĆ SUBSKRYPCJĘ?

JAK ANULOWAĆ SUBSKRYPCJĘ?

Jeśli sprzedajesz swój pojazd lub po prostu chcesz zrezygnować z usług InControl, możesz łatwo anulować subskrypcję na stronie internetowej My Jaguar InControl.

1. USUŃ POJAZD

1. USUŃ POJAZD

Na stronie My Jaguar InControl kliknij „Ustawienia pojazdu” i „Usuń pojazd”
2. USUŃ SWOJE KONTO

2. USUŃ SWOJE KONTO

Jeśli masz wiele pojazdów, wybierz pojazd, który chcesz usunąć. Jeśli nie masz połączonego innego pojazdu i/lub nie chcesz już zachować swojego konta, kliknij zakładkę „Moje konto”, wybierz „Usuń konto” i przycisk „Usuń konto”.
PYTANI I ODPOWIEDZI O PIVI

PYTANI I ODPOWIEDZI O PIVI

Masz pytanie dotyczące Jaguara InControl? Być może odpowiedź na to pytanie znajduje się już w naszych często zadawanych pytaniach.
REGULAMIN INCONTROL

REGULAMIN INCONTROL

Uzyskaj dostęp do naszych warunków prawnych i zasad dotyczących Jaguar InControl i naszych usług łączności.

JAK ODNOWIĆ SUBSKRYPCJĘ?

Należy pamiętać, że ze względu na to, że produkty te są montowane fabrycznie, nie ma możliwości wymiany pakietów po ich zamontowaniu w pojeździe.


Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, odwiedź witrynę My Jaguar InControl.

REMOTE I SECURE TRACKER

REMOTE I SECURE TRACKER

Mniej więcej w momencie wygaśnięcia subskrypcji otrzymasz wiadomość e-mail od Jaguar InControl1, 2 z instrukcjami dotyczącymi odnowienia subskrypcji. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, w tym daty zakończenia, odwiedź witrynę My Jaguar InControl.
NAWIGACJA

NAWIGACJA

Mniej więcej w momencie wygaśnięcia subskrypcji otrzymasz wiadomość e-mail od Jaguar InControl3.0z instrukcjami dotyczącymi odnowienia subskrypcji.


Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, w tym daty zakończenia, odwiedź witrynę My Jaguar InControl Route Planner.

JAK ANULOWAĆ SUBSKRYPCJĘ?

Jeśli sprzedajesz swój pojazd lub po prostu chcesz zrezygnować z usług InControl, możesz łatwo anulować subskrypcję na stronie internetowej My Jaguar InControl.

1. USUŃ POJAZD

1. USUŃ POJAZD

Na stronie My Jaguar InControl kliknij „Ustawienia pojazdu” i „Usuń pojazd”
2. USUŃ SWOJE KONTO

2. USUŃ SWOJE KONTO

Jeśli masz wiele pojazdów, wybierz pojazd, który chcesz usunąć. Jeśli nie masz połączonego innego pojazdu i/lub nie chcesz już zachować swojego konta, kliknij zakładkę „Moje konto”, wybierz „Usuń konto” i przycisk „Usuń konto”.
PYTANIA I ODPOWIEDZI O TOUCH

PYTANIA I ODPOWIEDZI O TOUCH

Masz pytanie dotyczące Jaguara InControl? Być może odpowiedź na to pytanie znajduje się już w naszych często zadawanych pytaniach.
REGULAMIN INCONTROL

REGULAMIN INCONTROL

Uzyskaj dostęp do naszych warunków prawnych i zasad dotyczących Jaguar InControl i naszych usług łączności.

JAK ODNOWIĆ SUBSKRYPCJĘ?

Mniej więcej w momencie wygaśnięcia subskrypcji otrzymasz wiadomość e-mail od Jaguar InControl z instrukcjami dotyczącymi odnowienia subskrypcji.


Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, w tym daty zakończenia, odwiedź witrynę My Jaguar InControl.

JAK ODNOWIĆ SUBSKRYPCJĘ?

JAK ANULOWAĆ SUBSKRYPCJĘ?

Jeśli sprzedajesz swój pojazd lub po prostu chcesz zrezygnować z usług InControl, możesz łatwo anulować subskrypcję na stronie internetowej My Jaguar InControl.

1. USUŃ POJAZD

1. USUŃ POJAZD

Na stronie My Jaguar InControl kliknij „Ustawienia pojazdu” i „Usuń pojazd”
2. USUŃ SWOJE KONTO

2. USUŃ SWOJE KONTO

Jeśli masz wiele pojazdów, wybierz pojazd, który chcesz usunąć. Jeśli nie masz połączonego innego pojazdu i/lub nie chcesz już zachować swojego konta, kliknij zakładkę „Moje konto”, wybierz „Usuń konto” i przycisk „Usuń konto”.
PYTANI I ODPOWIEDZI O PIVI

PYTANI I ODPOWIEDZI O PIVI

Masz pytanie dotyczące Jaguara InControl? Być może odpowiedź na to pytanie znajduje się już w naszych często zadawanych pytaniach.
REGULAMIN INCONTROL

REGULAMIN INCONTROL

Uzyskaj dostęp do naszych warunków prawnych i zasad dotyczących Jaguar InControl i naszych usług łączności.

JAK ODNOWIĆ SUBSKRYPCJĘ?

Należy pamiętać, że ze względu na to, że produkty te są montowane fabrycznie, nie ma możliwości wymiany pakietów po ich zamontowaniu w pojeździe.


Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, odwiedź witrynę My Jaguar InControl.

REMOTE I SECURE TRACKER

REMOTE I SECURE TRACKER

Mniej więcej w momencie wygaśnięcia subskrypcji otrzymasz wiadomość e-mail od Jaguar InControl1, 2 z instrukcjami dotyczącymi odnowienia subskrypcji. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, w tym daty zakończenia, odwiedź witrynę My Jaguar InControl.
NAWIGACJA

NAWIGACJA

Mniej więcej w momencie wygaśnięcia subskrypcji otrzymasz wiadomość e-mail od Jaguar InControl3.0z instrukcjami dotyczącymi odnowienia subskrypcji.


Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat istniejącej subskrypcji, w tym daty zakończenia, odwiedź witrynę My Jaguar InControl Route Planner.

JAK ANULOWAĆ SUBSKRYPCJĘ?

Jeśli sprzedajesz swój pojazd lub po prostu chcesz zrezygnować z usług InControl, możesz łatwo anulować subskrypcję na stronie internetowej My Jaguar InControl.

1. USUŃ POJAZD

1. USUŃ POJAZD

Na stronie My Jaguar InControl kliknij „Ustawienia pojazdu” i „Usuń pojazd”
2. USUŃ SWOJE KONTO

2. USUŃ SWOJE KONTO

Jeśli masz wiele pojazdów, wybierz pojazd, który chcesz usunąć. Jeśli nie masz połączonego innego pojazdu i/lub nie chcesz już zachować swojego konta, kliknij zakładkę „Moje konto”, wybierz „Usuń konto” i przycisk „Usuń konto”.
PYTANIA I ODPOWIEDZI O TOUCH

PYTANIA I ODPOWIEDZI O TOUCH

Masz pytanie dotyczące Jaguara InControl? Być może odpowiedź na to pytanie znajduje się już w naszych często zadawanych pytaniach.
REGULAMIN INCONTROL

REGULAMIN INCONTROL

Uzyskaj dostęp do naszych warunków prawnych i zasad dotyczących Jaguar InControl i naszych usług łączności.

*Funkcje, opcje, usługi stron trzecich i ich dostępność w Pivi, Pivi Pro i InControl zależą od rynku – sprawdź dostępność na rynku lokalnym i pełne warunki u lokalnego sprzedawcy Jaguara. Niektóre funkcje wymagają odpowiedniej karty SIM z umową na transmisję danych, która będzie wymagała dalszej subskrypcji po początkowym okresie zalecanym przez sprzedawcę. Nie można zagwarantować łączności z siecią komórkową we wszystkich lokalizacjach. Informacje i obrazy wyświetlane w związku z technologią InControl, w tym ekrany lub sekwencje, podlegają aktualizacji oprogramowania, kontroli wersji i innym zmianom systemowym/wizualnym w zależności od wybranych opcji. Pełny regulamin można znaleźć tutaj.


Funkcje opcjonalne i ich dostępność mogą różnić się w zależności od specyfikacji pojazdu (modelu i układu napędowego) lub wymagać zainstalowania innych funkcji w celu ich zamontowania. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą lub skonfiguruj swój pojazd online.


Kierowcy powinni korzystać z funkcji w samochodzie tylko wtedy, gdy jest to bezpieczne. Kierowcy muszą przez cały czas mieć pełną kontrolę nad pojazdem.


1.0Wymagane konto InControl. Aby nadal korzystać z danej funkcji po początkowym okresie subskrypcji, konieczne będzie odnowienie subskrypcji i uiszczenie odpowiednich opłat za odnowienie.


2.0Wymagane konto InControl. Usługi Secure Tracker i Secure Tracker Pro muszą być aktywowane, a pojazd musi znajdować się w obszarze objętym zasięgiem sieci. Aby nadal korzystać z danej funkcji po początkowym okresie subskrypcji, konieczne będzie odnowienie subskrypcji i uiszczenie odpowiednich opłat za odnowienie.


3.0Nawigacja będzie wymagać dalszej subskrypcji po upływie początkowego okresu zalecanego przez Twojego sprzedawcę marki Jaguar.