†Podane liczby to dane NEDC2 obliczone na podstawie oficjalnych testów WLTP producenta zgodnie z przepisami UE, przy całkowicie naładowanym akumulatorze. Służą tylko do celów porównawczych. Rzeczywiste dane liczbowe mogą się różnić. Emisja CO2, zużycie paliwa, zużycie energii i zasięg mogą się różnić w zależności od takich czynników, jak styl jazdy, warunki środowiskowe, obciążenie, wybór kół i zamontowane akcesoria. NEDC2 to dane obliczone przy użyciu wzoru rządowego na podstawie danych WLTP równoważne tym, jakie byłyby w starym teście NEDC. Dzięki temu można zastosować prawidłowe traktowanie podatkowe.
††Podane liczby są wynikiem oficjalnych testów producenta zgodnie z prawodawstwem UE przy w pełni naładowanym akumulatorze. Służą tylko do celów porównawczych. Rzeczywiste dane liczbowe mogą się różnić. Emisja CO2, zużycie paliwa, zużycie energii i zasięg mogą się różnić w zależności od takich czynników, jak styl jazdy, warunki środowiskowe, obciążenie, wybór kół, zamontowane akcesoria, rzeczywista trasa i stan akumulatora. Dane dotyczące zasięgu są oparte na pojeździe produkcyjnym na znormalizowanej trasie.
▽W połączeniu z silnikiem elektrycznym.
△Zawiera kierowcę 75 kg, pełny stan płynów i 90% paliwa.
▲ Obejmuje pełny stan płynów i 90% paliwa.
✧ Na sucho: Objętość mierzona za pomocą bloków zgodnych z VDA (200 mm x 50 mm x 100 mm). Objętość mierzona do podsufitki. Konfiguracja bagażnika i całkowita przestrzeń ładunkowa będą się różnić w zależności od specyfikacji pojazdu (wersji i układu napędowego) oraz rynku, a także od wyboru pełnowymiarowego lub dojazdowego koła zapasowego.
✦ Na mokro: Objętość mierzona przez symulację przestrzeni ładunkowej wypełnionej cieczą. Objętość mierzona do podsufitki. Konfiguracja bagażnika i całkowita przestrzeń ładunkowa będą się różnić w zależności od specyfikacji pojazdu (modelu i układu napędowego) oraz rynku, a także od pełnowymiarowego koła zapasowego lub dojazdowego.
Masy odzwierciedlają pojazdy według standardowych specyfikacji. Opcjonalne dodatki zwiększają wagę.