WŁAŚCIWOŚCI JEZDNE

Odkryj radość z prowadzenia zwinnego na drodze modelu F-PACE, wyposażonego w zaawansowane technologicznie silniki, które zapewniają dobre osiągi i ekonomikę.

OBEJRZYJ FILM

Niektóre z przedstawionych elementów wyposażenia mogą być uzależnione od wersji wyposażenia, jednostki napędowej oraz rynku sprzedaży. W celu uzyskania dokładniejszych informacji prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielem marki Jaguar.

PORÓWNAJ MODELE
Porównaj pakiety wyposażenia dostępne dla poszczególnych wersji i dopasuj do własnych potrzeb.
Url
KONFIGURATOR
Skorzystaj z konfiguratora aby stworzyć swojego idealnego Jaguara.
Url
POBIERZ KATALOG
Dowiedz się więcej o samochodach Jaguar.
Url
ZNAJDŹ DILERA
Skorzystaj z naszego lokalizatora aby znaleźć najbliższego Dilera.
Url
NOWOCZESNA TECHNOLOGIA

Życie w model F-PACE tchnęła moc jego silników w połączeniu z lekką konstrukcją aluminiową Jaguara i zaawansowanymi technologiami z zakresu właściwości dynamicznych. Wspólnie zapewniają one elektryzujące osiągi i imponująco niskie zużycie paliwa.

KONFIGURATOR
OSGIĄGI MODELU F-PACE SVR

Dział SVO stworzył SUV-a, który może zadziwić przyspieszeniem do prędkości 100 km/h w zaledwie 4,3 sekundy.

OBEJRZYJ FILM
yt:vnBIEBNnwLY

Niektóre z przedstawionych elementów wyposażenia mogą być uzależnione od wersji wyposażenia, jednostki napędowej oraz rynku sprzedaży. W celu uzyskania dokładniejszych informacji prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielem marki Jaguar.

PEŁNE ZAUFANIE

Nieważne czy Twój F-Pace ma napęd na tylną oś (RWD)1 czy na wszystkie cztery koła (AWD) zawsze prowadzi się pewnie i stabilnie jak każdy Jaguar.

OBEJRZYJ FILM

yt:TL2wJx3itTE
LEKKA KONSTRUKCJA ALUMINIOWA

Lekka konstrukcja aluminiowa modelu F-PACE jest sztywna i wytrzymała, oferując doskonałą ochronę wszystkich pasażerów, zaś jej ograniczona masa poprawia ekonomikę oraz własności jezdne i skuteczność hamowania. F-PACE należy do najlżejszych samochodów w swojej klasie, a jego rozkład masy jest bliski idealnemu 50:502, zapewniając sportowe zachowanie i wzorcową jazdę.

yt:PCymm58S-WM

Przedstawione pojazdy na tej stronie mogą nie być dokładnymi reprezentacjami najnowszych ulepszeń. Dostępność niektórych opisanych funkcji może być zależna od rynku lub układu napędowego. Więcej szczegółów u lokalnego przedstawiciela marki Jaguar.

SILNIKI Z RODZINY INGENIUM

Ingenium to rodzina najnowszych jednostek napędowych koncerny Jaguar Land Rover, zaprojektowana z myślą o łatwej obsłudze, wyrafinowaniu i wydajności. Dzięki zaawansowanej technologii i całkowicie aluminiowej konstrukcji, silniki z rodziny Ingenium równoważą imponującą moc i dużą oszczędność paliwa.

ZOBACZ SPECYFIKACJE
SILNIKI BENZYNOWE

F-PACE oferuje szeroki wybór silników benzynowych, w tym dwa z naszej gamy Ingenium. Te 2-litrowe, 4-cylindrowe turbodoładowane silniki benzynowe o P250 lub P300 zapewniają wyjątkowy poziom mocy i momentu obrotowego. Dzięki lekkiej konstrukcji i szerokiemu stosowaniu łożysk tocznych o niskim współczynniku tarcia są one zbudowane z myślą o płynnej i wydajnej pracy.

ZOBACZ SPECYFIKACJE
SILNIKI WYSOKOPRĘŻNE

Technologia Ingenium stanowi podstawę trzech silników Diesla modelu F-PACE. Te niskotarciowe, całkowicie aluminiowe silniki mają sztywne bloki cylindrów i podwójne wałki wyrównoważające, aby zapewnić z natury niski poziom wibracji, oraz płynną pracę dzień po dniu. Wszystkie silniki są wyposażone w technologię Stop/Start 1 i inteligentne ładowanie regeneracyjne - pobierając energię kinetyczną z procesu hamowania, aby doładować akumulator - dla maksymalnej oszczędności, szczególnie podczas jazdy w mieście.

ZOBACZ SPECYFIKACJE
SILNIKI INSPIROWANE MODELEM F-TYPE

Wszystkie silniki benzynowe F-PACE oferują moc i szybkość reakcji, przy jednoczesnej poprawie wydajności. Współdzielony z F-TYPE, 3,0-litrowy silnik benzynowy V6 Supercharged1 oferuje moc 380 KM i moment obrotowy 450 Nm. Dostępny w F-PACE SVR, 5-litrowy silnik V8 550PS oferuje zaskakujący moment obrotowy 680 Nm. Oba silniki z całkowicie aluminiowym silnikiem zapewniają natychmiastowy dostęp do wysokich osiągów i momentu obrotowego przy wszystkich prędkościach obrotowych silnika, a także wyjątkową ścieżkę dźwiękową.

ZOBACZ SPECYFIKACJE
3.0L V6 300KM TWIN TURBO DIESEL

3-litrowy silnik wysokoprężny V6 z turbodoładowaniem o mocy 300KM zapewnia moc, wyrafinowanie i wydajność, generując przy tym imponujący moment obrotowy 700Nm. Posiada system wtrysku paliwa Common Rail o cisnieniu 2,000 bar, zapewniając wydajne spalanie i mniejszą emisję CO2.

ZOBACZ SPECYFIKACJE
SILNIKI
ZOBACZ SPECYFIKACJE
MANUALNA LUB AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW

8-biegowa przekładnia automatyczna modelu F-PACE zmienia biegi błyskawicznie, płynnie i wydajnie. Jej szybkie działanie ułatwia przyspieszanie i wyprzedzanie. Biegi można zmieniać również ręcznie za pomocą łopatek przy kierownicy. 6-biegowa przekładnia manualna3 pozwala zmieniać przełożenia szybko i sprawnie. Ta lekka, zaawansowana technologicznie skrzynia biegów przyczynia się do znakomitej ekonomiki modelu F-PACE.

WŁAŚCIWOŚCI JEZDNE
SYSTEMY ALL SURFACE PROGRESS CONTROL I ADAPTIVE SURFACE RESPONSE
System ASPC (All Surface Progress Control)4 Jaguara to działający przy niskich prędkościach tempomat, który ułatwia zachowanie optymalnych własności jezdnych w warunkach niskiej przyczepności. W pojazdach z napędem na wszystkie koła wyposażonych w system Adaptive Dynamics za dopłatą montowany jest układ (Adaptive Surface Response), który rozpoznaje różne nawierzchnie, aby wykorzystać dostępną przyczepność poprzez regulację ustawień silnika i hamulców.

Przedstawione pojazdy na tej stronie mogą nie być dokładnymi reprezentacjami najnowszych ulepszeń. Dostępność niektórych opisanych funkcji może być zależna od rynku lub układu napędowego. Więcej szczegółów u lokalnego przedstawiciela marki Jaguar.
OBEJRZYJ FILM
yt:PGx2zd9Afjw
JAGUARDRIVE CONTROL
Jedyny w swoim rodzaju system Jaguar Drive Control oferuje szybszą zmianę biegów i bardziej sportową redukcję w trybie Dynamic oraz wcześniejszą zmianę biegu na wyższy w trybie Eco w celu poprawienia ekonomiki, natomiast tryb Rain Ice Snow działa bardziej delikatnie przy niskiej przyczepności. System ten pozwala wybierać pomiędzy wykorzystaniem w pełni możliwości dynamicznych modelu F-PACE a maksymalnym ograniczeniem zużycia paliwa.

Przedstawione pojazdy na tej stronie mogą nie być dokładnymi reprezentacjami najnowszych ulepszeń. Dostępność niektórych opisanych funkcji może być zależna od rynku lub układu napędowego. Więcej szczegółów u lokalnego przedstawiciela marki Jaguar.
OBEJRZYJ FILM
yt:hJWsGMsCcC4
SYSTEM TORQUE VECTORING
Technologia Torque Vectoring by Braking zapewnia kontrolowane, niezależne przyhamowywanie kół wewnętrznych w celu poprawy stabilności nawet w najciaśniejszych zakrętach, ograniczając podsterowność i oferując zwinność samochodu sportowego oraz dodając kierowcy pewności.
UKŁAD KIEROWNICZY ZE WSPOMAGANIEM ELEKTRYCZNYM
Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym (EPAS) zapewnia doskonałe wyczucie i kontrolę. Działa na żądanie – oszczędzając energię, gdy nie jest potrzebna, a także paliwo. Zaawansowane komputerowe sterowanie odpowiednio różnicuje siłę wspomagania, zwiększając ją przy manewrach na parkingu i poprawiając wyczucie przy wyższych prędkościach.
SYSTEM ADAPTIVE DYNAMICS
System Adaptive Dynamics5 reaguje stosownie do warunków i stylu jazdy kierowcy. Skręt kierownicą i ruchy nadwozia są analizowane do 500 razy na sekundę. Następnie elektronicznie sterowane amortyzatory dostosowują w sposób ciągły siłę tłumienia, aby zachować dynamikę i komfort modelu F-PACE.
SYSTEM CONFIGURABLE DYNAMICS
Zapożyczony z modelu F-TYPE, opcjonalny system Configurable Dynamics6 pozwala skonfigurować w modelu F-PACE mapę przepustnicy, punkty zmiany biegów i ustawienia układu kierowniczego zgodnie z preferencjami kierowcy. W przypadku wyposażenia auta w system Adaptive Dynamics możesz nawet skonfigurować ustawienia amortyzatorów.

F-PACE to SUV o wysokich osiągach, który łączy radość z jazdy z praktycznością i wydajnością. Stwórz swój idealny F-PACE z naszym konfiguratorem.

KONFIGURATOR

1 Dostępność zależna od rynku.
2 Zależnie od modelu i silnika.
3 Dostępne tylko w 2.0D 163KM (zależnym od rynku).
4 Tylko przekładnia automatyczna.
5 Standard w wersji S i SVR, niedostępny z silnikiem 2.0D 163KM.
6 Tylko przekładnia automatyczna. Standard w wersji S i SVR, niedostępny w 2.0D 163KM.

Podane liczby są wynikiem oficjalnych testów producenta przeprowadzonych zgodnie z prawodawstwem UE. Tylko do celów porównawczych. Liczby rzeczywiste mogą się różnić. Emisja CO2 i dane dotyczące zużycia paliwa mogą się różnić w zależności od wybranych obręczy i wyposażenia opcjonalnego.
Zobacz dane liczbowe F-PACE WLTP .
Wyświetl dane liczbowe WLTP F-PACE SVR .

WLTP to nowy oficjalny test UE stosowany do obliczania standardowego zużycia paliwa i wartości CO 2 dla samochodów osobowych. Mierzy zużycie paliwa / energii, zasięg i emisję. Ma to na celu dostarczenie danych bliższych rzeczywistemu zachowaniu kierowcy. Podczas procedury testowane są pojazdy z opcjonalnym wyposażeniem oraz z bardziej wymagającą procedurą testową i profilem jazdy.
‡‡ Dane silnika nie zostały ponownie certyfikowane w 2018 roku. Przedstawione dane są zgodne z certyfikatem NEDC 2017.