Aby umożliwić dostęp do Twoich usług i subskrypcji Jaguara, należy aktywować swoje konto InControl. Po zakupie nowego Jaguara, sugerujemy skontaktować się z sprzedawcą w celu uzyskania pomocy w procesie aktywacji.
Postępuj zgodnie z poniższym prostym procesem samodzielnej rejestracji.
Należy pamiętać, że jeśli przycisk pomocy Jaguara (ikona klucza) świeci się w konsoli górnej, należy skontaktować się ze sprzedawcą w celu uzyskania pomocy.
Gdy Twój sprzedawca rozpocznie proces rejestracji w InControl, otrzymasz e-mail z linkiem umożliwiającym dokończenie aktywacji.
Jeśli nie otrzymałeś e-maila aktywacyjnego od swojego sprzedawcy, sprawdź folder Spam.
Otrzymuj informacje o pogodzie i multimediach online bezpośrednio na ekranie dotykowym7. Nie potrzeba żadnego urządzenia mobilnego.
Ze schowka aplikacji systemu informacyjno-rozrywkowego wybierz ikonę „Połącz konta” i wyszukaj aplikację, którą chcesz połączyć. Możesz zeskanować kod QR swoim smartfonem lub wybrać opcję „Wyślij mi e-mail”, aby wysłać link do strony logowania na swój adres e-mail.
Po nawiązaniu połączenia możesz od razu rozpocząć korzystanie z usługi w swoim pojeździe. Połączone usługi pojawią się jako ikona w szufladzie aplikacji, jako źródło multimediów w odtwarzaczu multimedialnym lub jako aktywny kalendarz w aplikacji Agenda.
Za pomocą smartfona możesz wygodnie korzystać z aplikacji dla Twojego pojazdu, używającApple CarPlayTM 3iAndroid AutoTM 4.
Wystarczy podłączyć urządzenie do ekranu dotykowego za pomocą Bluetooth lub certyfikowanego kabla USB.
DlaApple CarPlayTM 3, upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję systemu iOS i włączoną funkcję Siri® na swoim iPhonie. DlaAndroid AutoTM 4, upewnij się, że na urządzeniu Google masz zainstalowaną najnowszą aplikację Android Auto i włączony asystent głosowy Google.
Monitoruj bezpieczeństwo i stan swojego Jaguara za pomocą smartfona za pomocą aplikacji Remote8. Jeśli zarejestrowałeś się w Secure Tracker, będziesz potrzebować aplikacji Remote, aby otrzymywać powiadomienia o kradzieży.
Należy pamiętać, że z funkcji aplikacji Remote można korzystać dopiero po aktywowaniu konta InControl za pośrednictwem strony internetowej My Jaguar Incontrol.
Nie,Twój pojazd posiada kartę SIM, która pozwala na używanie
1. Funkcje łączności / usługi systemu nawigacji1
2. Wi-Fi Hotspot6
3. Funkcje / usługi Pakietu Online2
Usługi te wymagają posiadania ważnej subskrypcji. Abonament obejmuje komórkową transmisję danych, więc przez cały okres trwania subskrypcji nie są wymagane żadne dodatkowe umowy ani karty SIM.
Funkcje, opcje, usługi stron trzecich i ich dostępność zależą od rynku — skontaktuj się ze sprzedawcą firmy Jaguar, aby uzyskać informacje o dostępności na rynku lokalnym i pełnych warunkach. Niektóre funkcje są objęte subskrypcją, która będzie wymagać dalszego odnowienia po początkowym okresie zalecanym przez sprzedawcę. Nie można zagwarantować łączności z siecią komórkową we wszystkich lokalizacjach. Informacje i obrazy wyświetlane w związku z technologią InControl, w tym ekrany lub sekwencje, podlegają aktualizacji oprogramowania, kontroli wersji i innym zmianom systemowym/wizualnym w zależności od wybranych opcji.
Funkcje opcjonalne i ich dostępność mogą różnić się w zależności od specyfikacji pojazdu (modelu i układu napędowego) lub wymagać zainstalowania innych funkcji w celu ich zamontowania. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą lub skonfiguruj swój pojazd online.
Kierowcy powinni korzystać z funkcji w samochodzie tylko wtedy, gdy jest to bezpieczne. Kierowcy muszą przez cały czas mieć pełną kontrolę nad pojazdem.
Tylko kompatybilne smartfony.
1Nawigacja będzie wymagać dalszej subskrypcji po upływie początkowego okresu zalecanego przez Twojego sprzedawcę marki Jaguar.
2Wymagana 12-miesięczna subskrypcja pakietu online. Aby nadal korzystać z danej funkcji po początkowym okresie subskrypcji, konieczne będzie odnowienie subskrypcji i uiszczenie odpowiednich opłat za odnowienie. Dostępne tylko na połączonych rynkach. Skontaktuj się ze sprzedawcą. Pakiet online dla pakietów ze specyfikacją S i wyższych.
3Twój samochód jest przygotowany na obsługę Apple CarPlay. Usługi oferowane przez Apple CarPlay zależą od dostępności funkcji w Twoim kraju, sprawdźhttps://www.apple.com/ios/feature-availability/#apple-carplaypo więcej informacji.
4Twój samochód jest przygotowany na Android Auto. Usługi oferowane przez Android Auto zależą od dostępności funkcji w Twoim kraju, sprawdźhttps://www.android.com/auto/po więcej informacji.
5Usługa Amazon Alexa jest dostępna tylko na określonych rynkach. Amazon, Alexa, Amazon Music, Audible i wszystkie powiązane znaki są znakami towarowymi firmy Amazon.com, Inc. lub jej oddziałów. Niektóre funkcje Alexy zależą od technologii inteligentnego domu. Wymagana 12-miesięczna subskrypcja pakietu online. Aby nadal korzystać z danej Funkcji po początkowym okresie subskrypcji, należy odnowić subskrypcję i uiścić odpowiednie opłaty za odnowienie. Dostępne tylko na połączonych rynkach. Skontaktuj się ze sprzedawcą. Pakiet online dla pakietów ze specyfikacją S i wyższych.
6Obowiązuje polityka dozwolonego użytku. Po wykorzystaniu 20 GB danych w ciągu miesiąca prędkość transmisji danych i funkcjonalność w pojeździe mogą się zmniejszyć przez resztę miesiąca.
7Nie wszystkie aplikacje na żywo są dostępne dla wszystkich pojazdów. Skontaktuj się ze sprzedawcą.
8Można ją pobrać w sklepie Apple App Store lub Google Play dla większości smartfonów z systemem Android i Apple iOS. Aplikacja Jaguar Remote wymaga połączenia sieciowego, kompatybilnego smartfona, konta InControl i subskrypcji Remote. Aby nadal korzystać z danej funkcji po początkowym okresie subskrypcji, konieczne będzie odnowienie subskrypcji i uiszczenie odpowiednich opłat za odnowienie.