Testy i opinie o Jaguar I‑Pace w mediach


Elektryczny I-PACE charakteryzuje się odważną, opływową linią nadwozia oraz obszernym i komfortowym wnętrzem. Osiągi zapewniają natomiast dwa silniki elektryczne generujące w sumie 400 KM i 696Nm, a bateria o pojemności 90kWh zapewnia zasięg nawet 480km. Zdobywca tytułów: - World Car of the Year 2019 - World Car Design of the Year 2019 - World Green Car of the Year 2019.
Poznaj opinię niezależnych dziennikarzy zapoznając się z poniższymi testami. Zapraszamy do lektury!
NOiZZ Logo

Zwiedzamy Śląsk za kierownicą Tesla killera - test Jaguara I-PACE

„Niesamowicie efektownie prezentują się dwa ekrany znajdujące się w środkowej części deski rozdzielczej. Szczególnie ten poniżej, w którego zostały wkomponowane dwa pokrętła, odpowiadające za zmianę różnych parametrów w zależności od aktualnie włączonej funkcji.”
ZOBACZ PEŁNY TEST
Autokult logo

"Dzień Dobrej Energii" z modelem I-Pace, czyli Katowice zza kierownicy elektrycznego Jaguara

„Wysoki zasięg, możliwość szybkiego naładowania, wykończenie wnętrza materiałami wysokiej jakości oraz nowoczesny system multimedialny, którego obsługa jest wyjątkowo intuicyjna, powoduje, że za kierownicą tego auta czujesz się pewnie, a większość zmartwień gdzieś znika.”
ZOBACZ PEŁNY TEST
WP Autokult logo

Test: Jaguar I-Pace - czy po 3 latach na rynku dalej jest tak atrakcyjny?

Proponowany cytat: „Jeśli chcecie przekonać się do elektrycznej motoryzacji, trudno o lepsze auto do tego zadania.”
ZOBACZ PEŁNY TEST
Autokult logo

Jaguar I-Pace: na tyle dobry, by zapomnieć, że jest elektrykiem

"Większość producentów stara się zrobić jak najlepsze auto elektryczne. Tymczasem w przypadku I-Pace'a czuję, że Jaguar po prostu chciał zrobić jak najlepszy samochód. Kropka. Tak się po prostu złożyło, że jest na prąd."
Zobacz pełny test
Interia logo

Jaguar I-Pace - "elektryk" z darem przekonywania

"Jaguar I-Pace jest przykładem "elektryka", który potrafi przekonać nawet poważnego sceptyka do napędu elektrycznego. Świetnie wygląda, jest wyjątkowo szybki i oferuje zasięg, który pozwala nawet na nieco dalsze wyjazdy."
Zobacz pełny test
Premiummoto logo

JAGUAR I -PACE - test, opinia, cena i ładowanie

"Pierwszy, pełnowartościowy samochód elektryczny. W kwestiach praktycznych i funkcjonalnych nie ustępuje tradycyjnym SUV-om z napędem spalinowym. W prowadzeniu czuć sportowe zacięcie, jednocześnie I-PACE zapewnia komfort jak na klasę premium przystało i osiągi na poziomie najmocniejszych SUV-ów na rynku."
Zobacz pełny test
Antyweb logo

Jaguar I-Pace – szybkie, nowoczesne, świetnie wykonane auto elektryczne klasy premium. Test i jazda próbna

"Jaguar I-Pace zaskakuje i to bardzo pozytywnie. To dobrze przemyślany, zaprojektowany i przede wszystkim świetnie wykonany pojazd elektryczny, który jest także świetnym samochodem. To ważne, bo w przypadku wielu „elektryków” tylko pierwsza część zdania jest prawdziwa."
Zobacz pełny test
Wideo pertyn.com

Elektryczna przyszłość z twarzą Jaguara? Biorę!

"Już pierwszy kontakt z tym Jaguarem nastraja pozytywnie – bo ten samochód zdolny w komforcie pomieścić 4 osoby z bagażem i jest wykonany w taki sposób i z takich materiałów, że dosłownie serce rośnie."
Zobacz pełny test video
AutoCentrum logo

Jaguar I-Pace. Coraz więcej dobrych elektryków!

"Jaguar I-Pace jest zdecydowanie jednym z lepszych przedstawicieli samochodów na prąd. Jest szybki, świetnie wykonany, dobrze jeździ, ma duży bagażnik, trochę gadżetów – po prostu wszystko, czego może od niego oczekiwać klient segmentu premium"
Zobacz pełny test
Auto Świat logo

Jaguar I-Pace - czy jest lepszy od Tesli?

"Prowadzenie zapewnia dużą satysfakcję – inżynierowie Jaguara dobrze wykorzystali potencjał, który daje niski środek ciężkości, wynikający z pozycji akumulatora. Świetnie wyważyli układ kierowniczy, a pneumatyczne zawieszenie nawet w trybie Comfort nie staje się przesadnie miękkie. I-Pace jest zwarty, zwinny i lubi zakręty. Czuć w nim wieloletnie doświadczenie firmy samochodowej o sportowym charakterze."
Zobacz pełny test
Wideo Marek Drives

Jaguar i-Pace – nie wszędzie zielony

"Jaguar i-Pace jest wszystkim tym, czym nie jest dla mnie Tesla. Jest samochodem zaprojektowanym przez inżynierów-mechaników, a nie inżynierów-informatyków. Czuć, że to auto tworzyli ludzie, którzy lubią jeździć. Nie boją się nowoczesnych rozwiązań, ale nie rozmywają tradycji marki. Moim zdaniem i-Pace jest najlepszym niesportowym Jaguarem od… zawsze!"
Zobacz pełny test video
naTemat logo

O takie auto elektryczne nic nie robiłem. Jaguar I-Pace uzależnia w ciągu dwóch minut

"I-PACE to naprawdę świetne auto. Wygląda jak z przyszłości, jeździ jak rasowy sportowy wóz, a do tego ma pięć komfortowych miejsc i duży bagażnik. Trudno o równie wszechstronny samochód."
Zobacz pełny test
Super Express logo

TEST Jaguar I-Pace HSE AWD: kot na prąd

"To pełnoprawne auto nieemitujące do atmosfery szkodliwych substancji, łączące w sobie cechy samochodu o wysokich osiągach - typowych dla marki Jaguar. Ma też poszukiwaną przez klientów przestronność modnych dziś, wyżej zawieszonych nad ziemią pojazdów."
Zobacz pełny test
Autogaleria.pl logo

TEST: Świetny samochód, udany elektryk i najlepszy Jaguar od lat - Jaguar I-Pace SE

"Jaguar zrobił samochód kompletny - bardzo szybki, bardzo komfortowy, dobrze prowadzący się, świetnie wykończony, a do tego wygodny i przestronny."
Zobacz pełny test
moto.pl logo

Opinie Moto.pl: Jaguar I-Pace EV400 First Edition. Jak sprawuje się na co dzień?

"Wnioski? To bardzo atrakcyjna alternatywa Tesli. I już podbiera jej klientów, bo:
- przekonuje komfortem i wykonaniem
- jest świeży i nie zdążył się opatrzyć, oraz…
- gwarantuje lepszą jakość serwisu będącego ogromnym problemem Tesli, której klienci muszą czekać nieraz miesiące na naprawę.
Zobacz pełny test
auto motor sport logo

Jaguar I-Pace - test. Ładunek energii

"Mamy wrażenie, że jeśli chodzi o wizuerunek, to Jaguar strzelił wszystkim bramkę. Nie Mercedes, nie Audi, nie Porsche, lecz właśnie Jaguar jest na rynku pierwszy z porządnym elektrycznym autem."
Zobacz pełny test
Autowizja.pl logo

JAGUAR I-PACE TEST PIERWSZA JAZDA

"I-PACE to jedno z większych zaskoczeń tego roku, bo nie dość, że Jaguar prowadzi się i jest wykonany jak Jaguar (czytaj świetnie), to do tego ma niebywale wysoki jak na auto elektryczne zasięg rzeczywisty wynoszący ponad 400 kilometrów! Jakby tego było mało, przyspiesza do pierwszej setki poniżej 5 sekund!"
Zobacz pełny test