F‑TYPE SVR COUPÉ

F‑TYPE w wersji SVR został zaprojektowany aby dostarczyć oszałamiające osiągi oraz radość z prowadzenia, pomaga mu w tym między innymi jednostka napędowa 5.0L V8 Supercharged o mocy aż 575KM rozpędzająca samochód do 322km/h.

MAKSYMALNA MOC
575 KM
 
PRZYSPIESZENIE
0-100km/h w 3.7 s
 
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
322km/h

PORÓWNAJ MODELE
Porównaj pakiety wyposażenia dostępne dla poszczególnych wersji i dopasuj do własnych potrzeb.
Url
KONFIGURATOR
Skorzystaj z konfiguratora aby stworzyć swojego idealnego Jaguara.
Url
POBIERZ KATALOG
Dowiedz się więcej o samochodach Jaguar.
Url
ZNAJDŹ DILERA
Skorzystaj z naszego lokalizatora aby znaleźć najbliższego Dilera.
Url

Ośrodek techniczny Special Vehicle Operations (SVO) składa i ręcznie wykańcza modele specjalne oraz samochody w wersjach kolekcjonerskich oferowane w ograniczonej liczbie egzemplarzy, jak na przykład model F‑TYPE SVR. Każdy samochód przygotowany przez SVO wyróżnia się porywającymi osiągami, wyjątkowo luksusowym charakterem oraz najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi.

Benzynowa jednostka napędowa 5.0L V8 z doładowaniem mechanicznym reaguje natychmiastowo na polecenia kierowcy i zapewnia potężną moc w pełnym zakresie obrotów. Trzymaj się mocno - samochód rozpędza się od 0-100km/h w jedyne 3,7 sekundy, zapewniając przy tym niesamowite wrażenia i prędkość maksymalną o wartości 322km/h*.

*W przypadku zamiany aerodynamicznego skrzydła z włókna węglowego na standardowe skrzydło wysuwane automatycznie, prędkość maksymalna obniża się do 300km/h.

ZOBACZ MODEL F‑TYPE CONVERTIBLE
KONFIGURATOR
ELEMENTY WYPOSAŻENIA
DBAŁOŚĆ O SZCZEGÓŁY
Odkryj unikalnego Jaguara F‑TYPE. Wersja SVR jest lżejsza i szybsza - dzięki przekonstruowanej aerodynamice poprawiającej przyczepność oraz napędowi na 4 koła AWD zapewniającemu trakcję w każdych warunkach. Każdy detal samochodu został zoptymalizowany pod kątem wyścigowych osiągów które są zapisane w DNA marki Jaguar.

Niektóre z przedstawionych elementów wyposażenia mogą być uzależnione od wersji wyposażenia, jednostki napędowej oraz rynku sprzedaży. W celu uzyskania dokładniejszych informacji prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielem marki Jaguar.
OBEJRZYJ FILM
yt:_5pnXq3zLLI
WNĘTRZE
Pikowane fotele Performance oferują idealne podparcie podczas pokonywania zakrętów, komfort podróżowania oraz nowoczesne wykończenie aby stworzyć poczucie luksusu.
LEKKIE PODZESPOŁY
Waga jest wrogiem osiągów. F‑TYPE SVR jest więc tak lekki, jak to tylko możliwe. Każdy zaoszczędzony gram wagi przekłada się na lepsze przyspieszenie, precyzyjniejsze prowadzenie i bardziej wydajne hamowanie. Lekki układ wydechowy ze stopów Inconelu® i tytanu obniża masę własną auta o 16 kg. Kute felgi aluminiowe stworzone specjalnie dla modelu F‑TYPE SVR są o 13,8 kg lżejsze. Każde przeprojektowane łożysko tylne gwarantuje o 37% wyższą sztywność i pozwala zaoszczędzić kolejne 0,6kg w porównaniu do standardowych łożysk oraz opcjonalny karbonowo-ceramiczny układ hamulcowy redukuje masę o dodatkowe 21kg.
AERODYNAMIKA
Aerodynamiczne skrzydło stanowi integralną część pakietu generującego zwiększone osiągi w modelu F‑TYPE SVR. W porównaniu do standardowego odpowiednika montowanego w modelu F‑TYPE Coupé, skrzydło w F‑TYPE SVR generuje wyższą siłę docisku i niższy opór aerodynamiczny. Ponadto, jest ono wyższe i szersze, niż standardowy spoiler, dzięki czemu działa na całej szerokości samochodu, a nie tylko na szerokości pokrywy bagażnika. Po wysunięciu skrzydła w modelu F‑TYPE SVR, zwiększa się siła docisku, co zapewnia wyższą stabilność i lepsze prowadzenie przy wyższych prędkościach. W tym ustawieniu skrzydło pozwala obniżyć współczynnik oporu o 2,5%, a współczynnik siły nośnej o 15%. Dodatkowe elementy aerodynamiczne poprawiają opływ powietrza wokół pojazdu, a płaski tylny panel podpodłogowy ogranicza opory powietrza, a współpracujący z nim tylny dyfuzor odpowiednio kieruje strumień powietrza, poprawiając stabilność prowadzenia.
TECHNOLOGIA NAPĘDOWA
Jednostka napędowa modelu F‑TYPE SVR, 5.0L V8 Supercharged, osiąga maksymalną moc 575KM oraz 700Nm momentu obrotowego. Układ napędu na 4 koła współpracuje z elektronicznie sterowanym mechanizmem różnicowym aby poprawić możliwości trakcyjne i stabilność podczas jazdy z wyższymi prędkościami.
WYPOSAŻENIE F‑TYPE SVR COUPÉ
Silnik 5.0L V8 575KM
Silnik V8 o pojemności 5 litrów produkuje 575 KM i 700Nm momentu obrotowego, przy czym stosunek mocy do masy samochodu wynosi 337 KM na 1 tonę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 3,7 sekundy, a prędkość maksymalna to 322 km/h. Nie chodzi jednak wyłącznie o dane testowe czy zastosowane rozwiązania techniczne. Jaguar tworzy z osiągów sztukę, a F‑TYPE SVR jest naszym najnowszym dziełem.
Zaawansowana aerodynamika
Zmianom zostało poddanych wiele elementów aerodynamicznych, w tym precyzyjnie zaprojektowany przedni splitter i szerszy spoiler tylny, dające modelowi F‑TYPE SVR większy docisk oraz redukujące opory powietrza, które wpływają na przyspieszenie i komfort podróżowania.
Dedykowane koła
F‑TYPE w wersji SVR został wyposażony w unikalne 20" kute obręcze aluminiowe w wykończeniu Satin Grey. Dopełnieniem zestawu są specjalnie zaprojektowane opony Pirelli P ZERO™, które są o 10 mm szersze od standardowych opon montowanych w modelu F‑TYPE co przekłada się na lepszą przyczepność i bardziej precyzyjne prowadzenie.
Luksusowe wnętrze
Model F‑TYPE SVR został dopracowany do perfekcji przez zespół ekspertów z SVO nie tylko pod kątem inżynieryjnym i stylizacyjnym, ale również w kwestii wykończenia wnętrza. Już po otwarciu drzwi rozświetla się nakładka progowa z logo „SVO”, zapraszając Cię do zajęcia miejsca w wyjątkowym wnętrzu. Wszędzie, gdzie spojrzysz rozpościerają się ekskluzywne materiały, począwszy od kontrastujących przeszyć, a skończywszy na nowoczesnych wykończeniach potęgujących atmosferę luksusu. Kierownica z logo „SVR” z większymi manetkami do zmiany biegów wykonanymi z anodowanego aluminium zapewnia idealne zespolenie samochodu z kierowcą, natomiast fotele Performance pokryte pikowaną skórą oferują komfort i znakomite trzymanie podczas dynamicznej jazdy
STANDARDOWE WYPOSAŻENIE MODELU F‑TYPE
Nawigacja PRO
System nawigacji Pro zapewnia błyskawiczny czas dostępu, nieporównywalnie krótszy, niż w tradycyjnych systemach nawigacji. Podążanie za wskazówkami nawigacyjnymi dzięki informacjom głosowym oraz widokom skrzyżowań jest proste i wygodne. W przypadku zakłócenia sygnału GPS poruszając się przykładowo w centrum miasta system jest w stanie bez problemu określić dokładną pozycje pojazdu.
Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego (EPAS)
Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego (EPAS) informuje kierowcę o reakcjach samochodu, zapewnia pełną kontrolę i włącza się do działania tylko wtedy, gdy jest potrzebne, oszczędzając energię i paliwo. Ponadto - jak przystało na rasowy samochód sportowy marki Jaguar - układ kierowniczy w modelu F‑TYPE odznacza się odpowiednim wyczuciem i precyzją działania. Zaawansowany system sterowany komputerowo zwiększa siłę wspomagania przy manewrach wykonywanych z niewielką prędkością, natomiast podczas szybkiej jazdy usztywnia się, umożliwiając dynamiczne prowadzenie samochodu.
System multimedialny Touch Pro
System infotainment Touch Pro jest standardowym wyposażeniem każdej wersji modelu F‑TYPE, zapewniając łączność i rozrywkę na najwyższym poziomie. System obsługiwany jest za pośrednictwem przyjaznego dla użytkownika ekranu dotykowego o przekątnej 8" i błyskawicznie reaguje na gesty dotykowe, dając Ci dostęp do ustawień nawigacji satelitarnej, systemu audio, klimatyzacji, telefonu oraz funkcji wspierających kierowcę.
Nagłośnienie MERIDIAN™ SOUND
Zaprojektowany we współpracy z ekspertami z brytyjskiej firmy Meridian™ system nagłośnieniowy przeznaczony specjalnie dla modelu F‑TYPE. System składa się z 10 głośników, w tym dwóch subwooferów, które zostały dopasowane idealnie do wnętrza Jaguara F‑TYPE wykorzystując także funkcję cyfrowego procesora dźwięku (DSP) oraz zaawansowany algorytm korekcji akustycznej kabiny.
System TORQUE VECTORING
Zastosowany w modelu F‑TYPE system selektywnego sterowania momentem hamującym koła Torque Vectoring umożliwia dynamiczne pokonywanie nawet bardzo ciasnych zakrętów. Sterowanie rozdziałem momentu hamującego zapewnia kontrolowane, niezależne hamowanie przedniego i tylnego koła od wewnętrznej strony zakrętu, aby zwiększyć siły ułatwiające pokonanie łuku. W większości przypadków większe ciśnienie hamowania jest stosowane przy tylnym wewnętrznym kole, ponieważ umożliwia to najskuteczniejsze pokonanie zakrętu, natomiast przednie wewnętrzne koło jest hamowane w celu uzyskania większej skuteczności i precyzji skrętu. W rezultacie zmniejsza się podsterowność w ostrych zakrętach i zwiększa się kontakt kół z nawierzchnią.
SPERSONALIZUJ SWOJEGO JAGUARA F‑TYPE

Stwórz swojego idealnego Jaguara F‑TYPE. Wybierz kolor nadwozia, dach oraz wzór felg, który idealnie skomponuje się z resztą pojazdu. Dobierz elementy wnętrza według własnych potrzeb, wybierając spośród dostępnych rodzajów siedzeń, materiałów i ich kolorów. Dzięki opcjonalnemu wyposażeniu, pakietom stylistycznym oraz oryginalnym akcesoriom firmy Jaguar, stworzysz auto jedyne w swoim rodzaju.

KONFIGURATOR
UMÓW SIĘ NA JAZDĘ PRÓBNĄ

Doświadcz luksusu, który oferuje model F‑TYPE i umów się na jazdę testową u jednego z dilerów marki Jaguar.

Umów się na jazdę testową