F‑TYPE SVR COUPÉ

F-TYPE w wersji SVR został zaprojektowany aby dostarczyć oszałamiające osiągi oraz radość z prowadzenia, pomaga mu w tym między innymi jednostka napędowa 5.0L V8 Supercharged o mocy aż 575KM rozpędzająca samochód do 322km/h.

MAKSYMALNA MOC
575 KM
 
PRZYSPIESZENIE
0-100km/h w 3.7 s
 
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
322km/h

PORÓWNAJ MODELE
Porównaj pakiety wyposażenia dostępne dla poszczególnych wersji i dopasuj do własnych potrzeb.
Url
KONFIGURATOR
Skorzystaj z konfiguratora aby stworzyć swojego idealnego Jaguara.
Url
POBIERZ KATALOG
Dowiedz się więcej o samochodach Jaguar.
Url
ZNAJDŹ DILERA
Skorzystaj z naszego lokalizatora aby znaleźć najbliższego Dilera.
Url

Ośrodek techniczny Special Vehicle Operations (SVO) składa i ręcznie wykańcza modele specjalne oraz samochody w wersjach kolekcjonerskich oferowane w ograniczonej liczbie egzemplarzy, jak na przykład model F-TYPE SVR. Każdy samochód przygotowany przez SVO wyróżnia się porywającymi osiągami, wyjątkowo luksusowym charakterem oraz najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi.

Benzynowa jednostka napędowa 5.0L V8 z doładowaniem mechanicznym reaguje natychmiastowo na polecenia kierowcy i zapewnia potężną moc w pełnym zakresie obrotów. Trzymaj się mocno - samochód rozpędza się od 0-100km/h w jedyne 3,7 sekundy, zapewniając przy tym niesamowite wrażenia i prędkość maksymalną o wartości 322km/h*.

*W przypadku zamiany aerodynamicznego skrzydła z włókna węglowego na standardowe skrzydło wysuwane automatycznie, prędkość maksymalna obniża się do 300km/h.

ZOBACZ MODEL F‑TYPE CONVERTIBLE
KONFIGURATOR
ELEMENTY WYPOSAŻENIA
DBAŁOŚĆ O SZCZEGÓŁY
Odkryj unikalnego Jaguara F-TYPE. Wersja SVR jest lżejsza i szybsza - dzięki przekonstruowanej aerodynamice poprawiającej przyczepność oraz napędowi na 4 koła AWD zapewniającemu trakcję w każdych warunkach. Każdy detal samochodu został zoptymalizowany pod kątem wyścigowych osiągów które są zapisane w DNA marki Jaguar.

Niektóre z przedstawionych elementów wyposażenia mogą być uzależnione od wersji wyposażenia, jednostki napędowej oraz rynku sprzedaży. W celu uzyskania dokładniejszych informacji prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielem marki Jaguar.
OBEJRZYJ FILM
yt:_5pnXq3zLLI
WNĘTRZE
Pikowane fotele Performance oferują idealne podparcie podczas pokonywania zakrętów, komfort podróżowania oraz nowoczesne wykończenie aby stworzyć poczucie luksusu.
LEKKIE PODZESPOŁY
Waga jest wrogiem osiągów. F-TYPE SVR jest więc tak lekki, jak to tylko możliwe. Każdy zaoszczędzony gram wagi przekłada się na lepsze przyspieszenie, precyzyjniejsze prowadzenie i bardziej wydajne hamowanie. Lekki układ wydechowy ze stopów Inconelu® i tytanu obniża masę własną auta o 16 kg. Kute felgi aluminiowe stworzone specjalnie dla modelu F-TYPE SVR są o 13,8 kg lżejsze. Każde przeprojektowane łożysko tylne gwarantuje o 37% wyższą sztywność i pozwala zaoszczędzić kolejne 0,6kg w porównaniu do standardowych łożysk oraz opcjonalny karbonowo-ceramiczny układ hamulcowy redukuje masę o dodatkowe 21kg.
AERODYNAMIKA
Aerodynamiczne skrzydło stanowi integralną część pakietu generującego zwiększone osiągi w modelu F-TYPE SVR. W porównaniu do standardowego odpowiednika montowanego w modelu F-TYPE Coupé, skrzydło w F-TYPE SVR generuje wyższą siłę docisku i niższy opór aerodynamiczny. Ponadto, jest ono wyższe i szersze, niż standardowy spoiler, dzięki czemu działa na całej szerokości samochodu, a nie tylko na szerokości pokrywy bagażnika. Po wysunięciu skrzydła w modelu F-TYPE SVR, zwiększa się siła docisku, co zapewnia wyższą stabilność i lepsze prowadzenie przy wyższych prędkościach. W tym ustawieniu skrzydło pozwala obniżyć współczynnik oporu o 2,5%, a współczynnik siły nośnej o 15%. Dodatkowe elementy aerodynamiczne poprawiają opływ powietrza wokół pojazdu, a płaski tylny panel podpodłogowy ogranicza opory powietrza, a współpracujący z nim tylny dyfuzor odpowiednio kieruje strumień powietrza, poprawiając stabilność prowadzenia.
TECHNOLOGIA NAPĘDOWA
Jednostka napędowa modelu F-TYPE SVR, 5.0L V8 Supercharged, osiąga maksymalną moc 575KM oraz 700Nm momentu obrotowego. Układ napędu na 4 koła współpracuje z elektronicznie sterowanym mechanizmem różnicowym aby poprawić możliwości trakcyjne i stabilność podczas jazdy z wyższymi prędkościami.
WYPOSAŻENIE F‑TYPE SVR COUPÉ
Silnik 5.0L V8 575KM
Silnik V8 o pojemności 5 litrów produkuje 575 KM i 700Nm momentu obrotowego, przy czym stosunek mocy do masy samochodu wynosi 337 KM na 1 tonę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 3,7 sekundy, a prędkość maksymalna to 322 km/h. Nie chodzi jednak wyłącznie o dane testowe czy zastosowane rozwiązania techniczne. Jaguar tworzy z osiągów sztukę, a F-TYPE SVR jest naszym najnowszym dziełem.
Zaawansowana aerodynamika
Zmianom zostało poddanych wiele elementów aerodynamicznych, w tym precyzyjnie zaprojektowany przedni splitter i szerszy spoiler tylny, dające modelowi F-TYPE SVR większy docisk oraz redukujące opory powietrza, które wpływają na przyspieszenie i komfort podróżowania.
Dedykowane koła
F-TYPE w wersji SVR został wyposażony w unikalne 20" kute obręcze aluminiowe w wykończeniu Satin Grey. Dopełnieniem zestawu są specjalnie zaprojektowane opony Pirelli P ZERO™, które są o 10 mm szersze od standardowych opon montowanych w modelu F-TYPE co przekłada się na lepszą przyczepność i bardziej precyzyjne prowadzenie.
Luksusowe wnętrze
Model F-TYPE SVR został dopracowany do perfekcji przez zespół ekspertów z SVO nie tylko pod kątem inżynieryjnym i stylizacyjnym, ale również w kwestii wykończenia wnętrza. Już po otwarciu drzwi rozświetla się nakładka progowa z logo „SVO”, zapraszając Cię do zajęcia miejsca w wyjątkowym wnętrzu. Wszędzie, gdzie spojrzysz rozpościerają się ekskluzywne materiały, począwszy od kontrastujących przeszyć, a skończywszy na nowoczesnych wykończeniach potęgujących atmosferę luksusu. Kierownica z logo „SVR” z większymi manetkami do zmiany biegów wykonanymi z anodowanego aluminium zapewnia idealne zespolenie samochodu z kierowcą, natomiast fotele Performance pokryte pikowaną skórą oferują komfort i znakomite trzymanie podczas dynamicznej jazdy
STANDARDOWE WYPOSAŻENIE MODELU F-TYPE
Nawigacja PRO
System nawigacji Pro zapewnia błyskawiczny czas dostępu, nieporównywalnie krótszy, niż w tradycyjnych systemach nawigacji. Podążanie za wskazówkami nawigacyjnymi dzięki informacjom głosowym oraz widokom skrzyżowań jest proste i wygodne. W przypadku zakłócenia sygnału GPS poruszając się przykładowo w centrum miasta system jest w stanie bez problemu określić dokładną pozycje pojazdu.
Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego (EPAS)
Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego (EPAS) informuje kierowcę o reakcjach samochodu, zapewnia pełną kontrolę i włącza się do działania tylko wtedy, gdy jest potrzebne, oszczędzając energię i paliwo. Ponadto - jak przystało na rasowy samochód sportowy marki Jaguar - układ kierowniczy w modelu F-TYPE odznacza się odpowiednim wyczuciem i precyzją działania. Zaawansowany system sterowany komputerowo zwiększa siłę wspomagania przy manewrach wykonywanych z niewielką prędkością, natomiast podczas szybkiej jazdy usztywnia się, umożliwiając dynamiczne prowadzenie samochodu.
System multimedialny Touch Pro
System infotainment Touch Pro jest standardowym wyposażeniem każdej wersji modelu F-TYPE, zapewniając łączność i rozrywkę na najwyższym poziomie. System obsługiwany jest za pośrednictwem przyjaznego dla użytkownika ekranu dotykowego o przekątnej 8" i błyskawicznie reaguje na gesty dotykowe, dając Ci dostęp do ustawień nawigacji satelitarnej, systemu audio, klimatyzacji, telefonu oraz funkcji wspierających kierowcę.
Nagłośnienie MERIDIAN™ SOUND
Zaprojektowany we współpracy z ekspertami z brytyjskiej firmy Meridian™ system nagłośnieniowy przeznaczony specjalnie dla modelu F-TYPE. System składa się z 10 głośników, w tym dwóch subwooferów, które zostały dopasowane idealnie do wnętrza Jaguara F-TYPE wykorzystując także funkcję cyfrowego procesora dźwięku (DSP) oraz zaawansowany algorytm korekcji akustycznej kabiny.
System TORQUE VECTORING
Zastosowany w modelu F-TYPE system selektywnego sterowania momentem hamującym koła Torque Vectoring umożliwia dynamiczne pokonywanie nawet bardzo ciasnych zakrętów. Sterowanie rozdziałem momentu hamującego zapewnia kontrolowane, niezależne hamowanie przedniego i tylnego koła od wewnętrznej strony zakrętu, aby zwiększyć siły ułatwiające pokonanie łuku. W większości przypadków większe ciśnienie hamowania jest stosowane przy tylnym wewnętrznym kole, ponieważ umożliwia to najskuteczniejsze pokonanie zakrętu, natomiast przednie wewnętrzne koło jest hamowane w celu uzyskania większej skuteczności i precyzji skrętu. W rezultacie zmniejsza się podsterowność w ostrych zakrętach i zwiększa się kontakt kół z nawierzchnią.
SPERSONALIZUJ SWOJEGO JAGUARA F-TYPE

Stwórz swojego idealnego Jaguara F-TYPE. Wybierz kolor nadwozia, dach oraz wzór felg, który idealnie skomponuje się z resztą pojazdu. Dobierz elementy wnętrza według własnych potrzeb, wybierając spośród dostępnych rodzajów siedzeń, materiałów i ich kolorów. Dzięki opcjonalnemu wyposażeniu, pakietom stylistycznym oraz oryginalnym akcesoriom firmy Jaguar, stworzysz auto jedyne w swoim rodzaju.

KONFIGURATOR
UMÓW SIĘ NA JAZDĘ PRÓBNĄ

Doświadcz luksusu, który oferuje model F-TYPE i umów się na jazdę testową u jednego z dilerów marki Jaguar.

Umów się na jazdę testową