Regulamin Programu Lojalnościowego Inchcape JLR Poland sp. z o.o. o nazwie „Program 3plus”

Niniejszy Regulamin opisuje zasady i warunki udziału w Programie Lojalnościowym o nazwie
„Program 3plus” (dalej jako: „Program Lojalnościowy” lub „Program” lub „Program 3plus”) oferowanym
przez Inchcape JLR Poland sp. z o.o. z siedzibą: ul. Łopuszańska 38B, 02-232 Warszawa, wpisaną
do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000847401, akta rejestrowe przechowywane przez
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadającą
NIP 5272930046, dalej zwaną „Inchcape JLR Poland” lub „Organizatorem”.


Program Lojalnościowy Inchcape JLR Poland obejmuje wszystkie pojazdy używane marek Jaguar oraz
Land Rover, starsze niż 3 lata licząc od dnia rozpoczęcia biegu gwarancji producenta, co nie wyłącza
możliwości przystąpienia do Programu przed upływem ww. okresu, z tym zastrzeżeniem, iż korzyści
przewidziane Programem będą przysługiwały po jego upływie.


Celem Programu jest zachęcanie lojalnych Klientów do korzystania z usług serwisowych w autoryzowanych
punktach obsługi marek Jaguar i Land Rover (dalej także: „ASO”), a także zakup towarów oferowanych
przez te punkty.


Postanowienia Ogólne


  1. Karta lojalnościowa, o której mowa w dalszej części Regulaminu, jest własnością Inchcape JLR Poland. Karta wydawana jest Klientowi przystępującemu do Programu (dalej jako „Klient” lub „Uczestnik”) i przesyłana jest do Klienta na adres podany zgodnie z treścią postanowień odnoszących się do Uczestnictwa w Programie (ust. 1 pkt b) w Regulaminie. Karta przypisana jest do numeru VIN pojazdu i posługiwać się nią może aktualny właściciel pojazdu.
  2. Karta lojalnościowa jest kartą ważną przez czas trwania Programu.
  3. Wykaz ASO uczestniczących w Programie jest dostępny na stronie internetowej pod następującym adresem: https://www.jaguar.pl/program-3-plus dla marki Jaguar oraz https://www.landrover.pl/ program-3-plus dla marki Land Rover.
  4. Przedmiotowy wykaz może ulegać zmianie w czasie trwania Programu.
  5. Karta lojalnościowa – wydawana po przystąpieniu uczestnika do programu – przypisana jest do numeru nadwozia pojazdu (VIN). Prawo do korzystania z Programu Lojalnościowego przysługuje wyłącznie: – właścicielowi pojazdu, do którego przypisana jest Karta lojalnościowa lub osobie wskazanej przez właściciela, która stawi się w ASO z pojazdem, do którego przypisana jest Karta, pod warunkiem okazania Karty Programu 3plus wystawionej na ww. numer VIN pojazdu; – w sytuacji, gdy następuje zakup towarów w połączeniu z zakupem usług ich montażu wykonywanych w danym autoryzowanym serwisie marki JLR.
  6. Od momentu wydania Karty lojalnościowej, Klient przy każdej kolejnej wizycie serwisowej pojazdem objętym Programem Lojalnościowym aż do zakończenia pierwszego (1) roku od przystąpienia do Programu, otrzymuje w tym okresie rabat 15% na usługi serwisowe oraz części. Po tym okresie rabat wzrasta z rozpoczęciem każdego kolejnego roku o 5 punktów procentowych, pod warunkiem, że Klient w okresie pierwszego (1) roku od momentu przystąpienia do Programu/ostatniego zwiększenia poziomu rabatu dla Klienta, dokona co najmniej jednej odpłatnej wizyty serwisowej o wartości nie mniejszej niż 2.000 zł (dwa tysiące złotych) netto. Po każdorazowym (corocznym) spełnieniu powyższego warunku, rabat dla Klienta zwiększany będzie w ten sposób, iż Uczestnikowi będzie przysługiwał rabat według następującego schematu: ▪ 2 rok trwania Programu – 20%, ▪ 3 rok trwania Programu – 25%, ▪ 4 rok trwania Programu – 30%, ▪ 5 rok i kolejne trwania Programu – 35%.
  7. W poszczególnych latach trwania Programu każdy Uczestnik może wystąpić do Organizatora z wnioskiem o wcześniejsze zwiększenie rabatu o 5 punktów procentowych, pod warunkiem zakupu w ASO części do pojazdu biorącego udział w Programie o wartości nie mniejszej niż 5.000 zł (pięć tysięcy złotych) netto i zamontowaniem ich w ASO, co winno być udokumentowane przesłaniem mailowo dowodów zakupu do Organizatora pod adres: 3plus@jaguarlandrover.pl Ponowne wystąpienie z wnioskiem o wcześniejsze zwiększenie rabatu o 5 punktów procentowych może nastąpić nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia złożenia poprzedniego wniosku.
  8. Maksymalnie rabat, o którym mowa w ust. 6 i 7 powyżej, może wynosić 35%.
  9. Niezależnie od rabatów, o których mowa powyżej (przysługujących wobec usług i części), Uczestnikom przysługuje odrębnie stały rabat w wysokości 10% w stosunku do akcesoriów i dodatków oferowanych przez ASO.
  10. Rabaty określone powyżej wylicza się od cen detalicznych netto.
  11. Rabaty wynikające z uczestnictwa w Programie nie sumują się z innymi obowiązującymi promocjami i wyprzedażami. Z rabatu można jednak skorzystać w stosunku do regularnej oferty dostępnej w ASO (na towary i usługi nieobjęte promocją/wyprzedażą). Rabaty z tytułu Programu 3plus nie dotyczą ofert Jaguar/Land Rover Classic.

Uczestnictwo w Programie


  1. Warunkiem udziału w Programie Lojalnościowym jest spełnienie łącznie wszystkich poniższych przesłanek, tj.:
    a. posiadanie tytułu prawnego – prawa własności – do pojazdu używanego marek Jaguar lub Land Rover, szczegółowo opisanych na wstępie Regulaminu;
    b. dokonanie zapisu Klienta przez upoważnionego pracownika ASO do bazy Uczestników za pomocą systemu PMP poprzez podanie numeru VIN pojazdu, celem weryfikacji przez Dealera oraz kolejno, podanie imienia (imion), nazwiska, adresu korespondencyjnego, adresu e-mail oraz numeru telefonu, a następnie potwierdzenie przez Klienta zapisu na podstawie prośby o potwierdzenie wysłanej w wiadomości SMS na numer telefonu podany przez Klienta lub w wiadomości e-mail przesłanej na podany przez Klienta adres e-mailowy. Potwierdzenie uczestnictwa w Programie następuje poprzez kliknięcie w przesłany w wiadomość e-mail lub SMS link;
    c. dokonanie przez upoważnionego pracownika ASO oceny stanu technicznego pojazdu oraz wypełnienie przez upoważnionego pracownika ASO dokumentu: Przegląd stanu technicznego, stanowiącego załącznik do Regulaminu;
    d. wypełnienie i podpisanie przez Klienta wniosku o przystąpienie do Programu – poprzez wypełnienie i wysłanie formularza online, Formularz znajduje się w linku;
    e. wyrażenie przez Klienta zgody marketingowej na przesyłanie informacji handlowej i treści marketingowych od Organizatora, Inchcape JLR Polska sp. z o.o. na wybrane przez Użytkownika kanały komunikacji. Zgody znajdują się w Formularzu znajdującym się pod Linkiem.
  2. Jeżeli Uczestnik posiada tytuł prawny – prawo własności – do więcej niż 1 (jednego) pojazdu, spełniającego warunki uczestnictwa w Programie, to każdy z tych pojazdów może posiadać przypisaną kartę lojalnościową niezależnie od siebie, do tego samego Uczestnika. Rabaty przypisane do różnych pojazdów nie sumują się.
  3. W sytuacji gdy własność pojazdu, do którego została uprzednio przypisana karta lojalnościowa w Programie, przejdzie na osobę trzecią, osoba trzecia może przystąpić do Programu dokumentując przejście prawa własności poprzez przedstawienie stosownych dokumentów oraz składając wniosek o dokonanie zapisu do programu w formie ustnej – podczas wizyty u Dealera lub telefonicznie.
  4. W sytuacji gdy własność pojazdu, do którego została przypisana karta lojalnościowa w Programie, przejdzie na osobę trzecią, Uczestnik, do którego przypisany był uprzednio ww. pojazd, uprawniony jest do przeniesienia rabatów zarejestrowanych na przedmiotowej karcie lojalnościowej na kartę lojalnościową przypisaną do innego pojazdu, spełniającego warunki uczestniczenia w Programie, składając wniosek o przeniesienie rabatów oraz o wyrejestrowanie danych pojazdu z karty lojalnościowej w formie ustnej – podczas wizyty u Dealera lub telefonicznie.
  5. Dane osobowe Uczestnika będą wprowadzane do bazy danych Programu Karty lojalnościowej Inchcape JLR Poland.
  6. Administratorem danych osobowych Uczestnika jest Inchcape JLR Poland. Szczegółowe informacje dotyczące celów, zasad i sposobów przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących uprawnieniach Uczestników znaleźć można w klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik do Regulaminu pod adresem rodo@jaguarlandrover.pl
  7. Inchcape JLR Poland nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości skorzystania przez klienta z Karty lojalnościowej w wyniku przyczyn zewnętrznych, niemożliwych do przewidzenia, niezależnych od Organizatora, których wystąpieniu Organizator nie mógł zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, dalej jako: „Siła Wyższa”, przez którą należy rozumieć takie zdarzenia jak: katastrofalne działania przyrody, akty władzy ustawodawczej i/lub wykonawczej (w szczególności zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie, w jakim dotyczą one wzajemnych stosunków prawnych pomiędzy Organizatorem a Klientem, czy też inne zakłócenia życia zbiorowego (np. zamieszki uliczne, strajk, wojna).
  8. Jeżeli Klient posiada więcej pojazdów kwalifikujących się do udziału w Programie, każdy z nich, o ile spełnia wymogi Programu, może zostać objęty Programem – w takiej sytuacji Uczestnikowi do każdego takiego pojazdu (spełniającego wymogi Programu) będą przysługiwały przywileje wynikające z Programu tożsame jak dla pierwszego pojazdu zgłoszonego do Programu.
  9. Ponadto, w przypadku sprzedaży pojazdu biorącego udział w Programie, prawa i obowiązki przypisane do danego pojazdu w zw. z uczestnictwem w Programie mogą zostać przeniesione na nabywcę pojazdu. W tym celu nabywca winien wypełnić wniosek o przystąpienie do Programu w wybranym ASO i oczekiwać na jego akceptację. Jeżeli natomiast nabywca bierze już udział w Programie (jest już jego Uczestnikiem w zw. z posiadaniem innego pojazdu), posiadając rabaty wyższe niż rabaty sprzedawcy, w stosunku do nabywanego pojazdu zostaną mu przypisane rabaty wyższe.

Wyłączenia


Korzyści wynikające z udziału w Programie:

1) nie przysługują w stosunku do napraw rękojmianych, gwarancyjnych, a także w ramach tzw.
procedury „goodwill”,

2) nie obejmują usług świadczonych w ramach przedłużonej gwarancji i/lub ubezpieczenia kosztów
naprawy, oferowanych np. przez spółkę CarGarantie lub spółkę WAGAS,

3) nie dotyczą usług innych niż naprawy mechaniczne.


Karta lojalnościowa


  1. Uczestnik, przystępując do Programu Lojalnościowego, otrzymuje kartę przypisaną do numeru VIN pojazdu. Karta lojalnościowa uprawnia do korzystania z rabatów przewidzianych Programem Lojalnościowym we wszystkich ASO.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, zawieszenia lub zakończenia Programu Lojalnościowego, w szczególności z następujących przyczyn:
    1) zmiana przepisów prawa znajdujących zastosowanie do Programu Lojalnościowego, która wpływa na wzajemne prawa i obowiązki Organizatora i klienta,
    2) zmiana cen usług, z których Organizator korzysta przy wykonywaniu poszczególnych czynności objętych Programem Lojalnościowym.
  3. O każdej zmianie Regulaminu Organizator obowiązany jest powiadomić Klientów za pośrednictwem ogłoszenia na stronie internetowej https://www.jaguar.pl/program-3-plus dla marki Jaguar oraz https://www.landrover.pl/program-3plus dla marki Land Rover na 1 miesiąc przed wejściem w życie zmiany Regulaminu. W powiadomieniu o planowanej zmianie Regulaminu Organizator wskazuje datę wejścia w życie zmian Regulaminu. Zmiana Regulaminu wiąże Klienta, jeżeli w terminie do dnia poprzedzającego wejście w życie zmian nie zgłosi on pisemnego oświadczenia o odmowie przyjęcia zmian. Odmowa przyjęcia zmian Regulaminu oznacza rezygnację z udziału w Programie Lojalnościowym z dniem złożenia oświadczenia w tym przedmiocie.
  4. W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu Lojalnościowego Organizator ogłosi informację o zawieszeniu lub zakończeniu działalności Programu Lojalnościowego w poszczególnych ASO i na stronie internetowej wskazanej w ust. 3 powyżej, nie później niż na 1 miesiąc przed dniem zawieszenia lub zakończenia Programu Lojalnościowego.

Załączniki:


  1. wzór dokumentu: przegląd stanu technicznego.

Akceptacja Regulaminu


Niniejszy Regulamin będzie uznany za zaakceptowany przez Klienta poprzez podpisanie stosownej klauzuli
zamieszczonej we wniosku o przystąpienie do Programu 3plus, o następującej treści: „Niniejszym potwierdzam, że otrzymałem i zapoznałem się z Regulaminem Programu 3plus oraz akceptuję jego warunki” lub
zaznaczenie checkboxa „Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się Regulaminem Programu 3plus
oraz klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania moich danych osobowych”.



Warszawa, dnia 02.09.2024 r.



Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla uczestników Programu 3plus



Niniejszym informujemy Cię, że przetwarzamy Twoje dane osobowe.


Szczegóły dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się poniżej.


1. Administrator danych osobowych


Administratorem Twoich danych osobowych jest Inchcape JLR Poland sp. z o.o. z siedzibą
w Warszawie, adres: ul. Łopuszańska 38 B, 02-232 Warszawa, KRS: 0000847401 („Inchcape”,
„Administrator”, „my”). Z Inchcape można skontaktować się poprzez adres rodo@jaguarlandrover.pl
lub pod numerem telefonu +48 22 388 89 00. Inchcape jest niezależnym oficjalnym importerem marek
Jaguar i Land Rover na Polskę.


2. Zakres przetwarzanych danych


W związku z Twoim udziałem w Programie 3plus przetwarzamy następujące dane na Twój temat:
imię i nazwisko, dane kontaktowe, które nam podałeś (e-mail, telefon), adres korespondencyjny, datę
urodzenia, rodzaj prawa jazdy.


3. Cele, podstawy oraz okres przechowywania i przetwarzania danych


Przetwarzamy Twoje dane osobowe:

1) w celu zawarcia i wykonywania umowy polegającej na Twoim udziale w Programie 3plus (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – w tym zakresie Twoje dane osobowe będą przechowywane przez
czas trwania umowy (czyli przez czas Twojego uczestnictwa w Programie 3plus), a najpóźniej przez
okres 3 lat od końca roku, w którym roszczenie stało się wymagalne, a jeśli jesteś konsumentem
(tj. nie jesteś przedsiębiorcą) – przez okres 6 lat od końca roku, w którym roszczenie stało się
wymagalne,

2) w celu wykonywania prawnych obowiązków ciążących na nas (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w związku z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy Ordynacja Podatkowa),
tj. obsługi księgowej i podatkowej Programu 3plus – w tym zakresie Twoje dane osobowe zostaną usunięte po upływie 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności
podatku,

3) w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed tymi roszczeniami (na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli uzasadniony interes administratora) – w tym zakresie Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 lat od końca roku, w którym roszczenie stało się wymagalne, a jeśli jesteś konsumentem (tj. nie jesteś przedsiębiorcą) – przez okres 6 lat od końca roku,
w którym roszczenie stało się wymagalne.

4) w celu marketingu bezpośredniego i przesyłania Ci treści marketingowych na wybrane przez Ciebie
kanały komunikacji (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli uzasadniony interes administratora) – w tym zakresie Twoje dane osobowe będą przechowywane maksymalnie przez okres 3 lat
od ostatniego kontaktu, a także do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub wycofania zgody
marketingowej.


4. Odbiorcy danych


Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym podmiotom i kategoriom podmiotów:

1) Jaguar Land Rover Limited, z siedzibą w Coventry w Wielkiej Brytanii, który jest producentem
samochodów Jaguar oraz Land Rover;

2) Jaguar Land Rover Deutschland GmbH z siedzibą w Niemczech;

3) spółce Inchcape PLC z siedzibą w Londynie w Wielkiej Brytanii;

4) Dealerom z sieci dealerskiej Jaguar Land Rover w Polsce;

5) punktom serwisowym i warsztatom;

6) naszym partnerom handlowym, w szczególności tym świadczącym usługi finansowe lub ubezpieczeniowe;

7) naszym dostawcom usług IT, w tym świadczącym usługi hostingu strony internetowej, dostarczającym i serwisującym nasze systemy informatyczne;

8) spółkom prowadzącym portale społecznościowe, na których prowadzimy profile – Facebook,
Instagram i Twitter, których siedziby znajdują się w Irlandii;

9) naszym dostawcom rozwiązań internetowych i marketingowych;

10) dostawcy Centrum Relacji z Klientem;

11) naszym doradcom prawnym i podatkowym, audytorom, doradcom finansowym czy biznesowym;

12) zakładom ubezpieczeń;

13) podmiotom zapewniającym finansowanie (w tym firmom leasingowym lub bankom) lub usługi
ubezpieczeniowe;

14) jeśli zdecydujemy się zbyć całość lub część naszego biznesu – ich nabywcom.


5. Twoje prawa


Przysługuje Ci:

1) prawo dostępu do Twoich danych osobowych oraz otrzymania kopii;

2) prawo do sprostowania lub uzupełnienia Twoich danych osobowych;

3) prawo do usunięcia Twoich danych osobowych;

4) prawo do ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych;

5) w zakresie w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest wykonanie umowy
(art. 6 ust. 1 lit. b RODO) przysługuje Ci także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do
otrzymania od Administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie
używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu
administratorowi danych;

6) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – jeżeli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane
osobowe niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) lub innego właściwego organu nadzorczego;

7) prawo do wycofania zgody marketingowej.



Niezależnie od powyższych praw w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Ci prawo wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną
sytuacją. Możesz również złożyć sprzeciw wobec przetwarzania do celów marketingu bezpośredniego –
w tym profilowania – i to niezależnie od Twojej sytuacji, co będzie skutkować tym, że nie będziemy mogli
przetwarzać Twoich danych osobowych w celu marketingu bezpośredniego.


6. Informacja o wymogu podania danych


Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale jest warunkiem zawarcia umowy polegającej na
Twoim udziale w Programie 3plus – jeżeli nie podasz danych osobowych niezbędnych do zawarcia
umowy możemy odmówić zawarcia umowy, co poskutkuje tym, że nie będziesz mógł wziąć udziału
w Programie 3plus.


7. Informacje o transferze danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych


Możemy przekazywać Twoje dane do podmiotów poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
Transfer ten odbywa się do państw, które Komisja Europejska uznała za zapewniające odpowiedni
poziom ochrony na podstawie decyzji (informacje o decyzjach można znaleźć tutaj) lub w przypadku braku takiej decyzji zabezpieczony jest przez nas poprzez umowy zawarte za pomocą
standardowych klauzul zatwierdzonych przez Komisję Europejską. Treść standardowych klauzul
umownych dostępna jest na stronie internetowej
https://www.jaguar.pl/
dla marki Jaguar oraz
https://www.landrover.pl/
dla marki Land Rover. Kopię zabezpieczeń transferu danych możesz
otrzymać po skierowaniu prośby za pomocą naszych danych kontaktowych podanych powyżej.


8. Twoje dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu
decyzji.