Wersja nadwozia Coupé czy Convertible? Bez względu na to, którą wersję wybierzesz, możesz być pewien, że dostarczy Ci mnóstwo emocji podczas jazdy.
(1)Dane silnika nie zostały ponownie certyfikowane w 2019 r. Pokazane dane są zgodne z certyfikacją NEDC 2017.
†Podane liczby dotyczące cyklu NEDC2 obliczono na podstawie oficjalnych testów producenta w cyklu WLTP zgodnie z prawodawstwem UE. Wyłącznie do celów porównawczych. Wartości uzyskane w warunkach rzeczywistych mogą być nieco inne. Emisja CO2 oraz zużycie paliwa mogą zależeć od zainstalowanych opon oraz od elementów wyposażenia opcjonalnego. NEDC2 to dane wyliczone zgodnie z obowiązującą metodologią na podstawie wyników otrzymanych z testów WLTP, równoważne tym, jakie byłyby uzyskane w ramach poprzednio stosowanego testu NEDC. Pozwala to na poprawne przeprowadzenie kalkulacji podatkowych.
‡Sprawdź dane WLTP
WLTP to nowy oficjalny test UE stosowany do obliczania znormalizowanego zużycia paliwa i emisji CO₂ dla samochodów osobowych. W założeniu metoda ma dawać bardziej realistyczne wyniki, zbliżone do parametrów uzyskiwanych w rzeczywistych warunkach jazdy. Próbom poddawane są pojazdy z wyposażeniem dodatkowym, zaś sama procedura pomiaru odbywa się w warunkach i przy sposobie prowadzenia, które stawiają większe wymagania pojazdom.
Wartości TEL (test niskiego poziomu zużycia energii) i TEH (test wysokiego poziomu zużycia energii) są podawane jako zakres parametru w ramach pomiarów WLTP. TEL oznacza najniższe zużycie energii (z najmniej energochłonnym zestawem opcji). TEH oznacza najwyższe zużycie energii (z najbardziej energochłonnym zestawem opcji). Przepisy regulujące pomiary w teście WLTP stanowią, że jeśli w emisji spalin występują różnice poniżej 5g CO2 pomiędzy TEL i TEH, podawana jest tylko wartość TEH.
⬨1,584 przy kołach o rozmiarze 20-cali.
⬧1,628 przy kołach o rozmiarze 20-cali.
✧Na sucho: objętość zmierzona za pomocą pudełek zgodnych z VDA (200mm x 50mm x 100mm).
✦Na mokro: objętość zmierzona przez symulację wypełnienia przestrzeni ładunkowej cieczą.