JAGUAR I-PACE JEST TERAZ JESZCZE BARDZIEJ CHARAKTERYSTYCZNY I ATRAKCYJNY

JAGUAR I-PACE

JAGUAR I-PACE OFERUJE NIEZWYKŁE POŁĄCZENIE WYRAFINOWANIA, ZWINNOŚCI, INNOWACYJNYCH TECHNOLOGII ORAZ WYJĄTKOWYCH OSIĄGÓW. DZIĘKI SILNIKOWI O MOCY 400 KM, MOMENTOWI OBROTOWEMU 696 NM I INTELIGENTNEMU NAPĘDOWI NA WSZYSTKIE KOŁA I-PACE OD 0 DO 100 KM/H PRZYSPIESZA W ZALEDWIE 4,8 SEKUNDY. NOWA ODSŁONA JAGUARA I-PACE R-DYNAMIC SPRAWIA, ŻE RODZINA I-PACE POWIĘKSZA SIĘ O MODELE R-DYNAMIC S, R-DYNAMIC SE ORAZ R-DYNAMIC HSE.

Od momentu swojego debiutu Jaguar I-PACE zdobył ponad 90 globalnych nagród, w tym bezprecedensowe potrójne zwycięstwo w konkursie World Car of the Year, wygrywając w kategoriach World Car Design of the Year, World Green Car oraz World Car of the Year, umacniając swój status wyznaczającego standardy, wydajnego SUV-a elektrycznego.

Z niskim centrum ciężkości, zaawansowanymi systemami zawieszenia oraz kompaktowymi, wydajnymi elektrycznymi silnikami na każdej osi I-PACE oferuje niezrównany balans możliwości napędu na wszystkie koła, wyrafinowania i zwinności – łącznie z imponującym zasięgiem rzeczywistym oraz wyjątkowym komfortem i codzienną użytecznością. Technologia i funkcje pojazdu są stale udoskonalane dzięki ciągłym aktualizacjom software-over-the-air – a będzie ich jeszcze więcej.

I-PACE został subtelnie udoskonalony bardziej wyróżniającym się designem, bogatszymi specyfikacjami, dodatkiem modeli R-Dynamic, a także – po raz pierwszy – efektownymi satynowymi lakierami w dwóch metalicznych odcieniach.

„I-PACE zawsze oferował pełny pakiet wydajności, zwinności, technologii oraz codziennej użyteczności, jakiej klienci oczekują od Jaguara, wraz z płynną, cichą i swobodną jazdą, którą zapewnia elektryfikacja. Spoglądając w przyszłość, stosujemy know-how z naszych programów pojazdów zelektryfikowanych oraz przyspieszony rozwój technologiczny możliwy dzięki współpracy z Jaguar TCS Racing Team, aby od 2025 roku przeobrazić Jaguara w całkowicie elektryczną, nowoczesną markę luksusową” – mówi Nick Collins, Executive Director, Vehicle Programmes.

Odświeżony design
Profil I-PACE ze skierowaną do przodu kabiną, krótkie zwisy oraz napięte, muskularne skosy są natychmiast rozpoznawalne i odróżniają go od innych całkowicie elektrycznych SUV-ów. Ten wielokrotnie nagrodzony design ewoluował dzięki subtelnym, starannie przemyślanym ulepszeniom, które zapewniają jeszcze lepszy wygląd.

Przedni grill ma teraz gładką formę w efektownym wykończeniu Atlas Grey. Zastępując poprzedni błyszczący, czarny wzór w romby, daje czystsze wykończenie frontu pojazdu, wzmacniając jednocześnie jego z natury elektryczne DNA. Atlas Grey został wykorzystany na pionowych łopatkach po zewnętrznej stronie przednich otworów. Kolejny zmieniony detal to nowa, czarno-srebrna plakietka Jaguara w atrapie chłodnicy.

Wykończenie przedniego zderzaka, dolne wykończenia drzwi i tylny dyfuzor są teraz w kolorze nadwozia zamiast w odcieniu Gloss Black. Zabieg ten służy uproszczeniu i dopracowaniu stylistyki przy jednoczesnym odjęciu wizualnej masy.

Modele obejmujące 400 SPORT posiadają dyskretny spoiler na klapie bagażnika, subtelnie odzwierciedlając potencjał i dynamiczny charakter I-PACE (także w standardzie dla wszystkich innych modeli posiadających 22-calowe obręcze).

Wszystkie koła oferowane w I-PACE jako standardowe wyposażenie są teraz diamentowo szlifowane, podczas gdy efektowne 22-calowe felgi Style 5069 teraz mają wykończenie w odcieniu Satin Grey, by podkreślić ich śruby z włókna węglowego. Wszystkie 22-calowe felgi mogą być wyposażone w samouszczelniające się opony All-Season.

Wszystkie te aktualizacje doskonale podkreśla zewnętrzny Black Pack. Teraz w standardzie dla wszystkich modeli, począwszy od R-Dynamic SE, wykończenie Gloss Black jest wykorzystane do otoczenia atrapy chłodnicy i okien, osłon lusterek drzwiowych i tylnych plakietek.

Istnieje także opcja kontrastowego, panoramicznego dachu, który po raz pierwszy umożliwia klientom wybór czarnego wykończenia dla tylnej części dachu – do tej pory w kolorze nadwozia – by uzupełniało przesuwany szklany panel.

Klienci mogą także po raz pierwszy wybrać specyfikację z satynowymi lakierami. Oferowane w opcji Eiger Grey lub nowy Carpathian Grey, wykończenia te nadają I-PACE wyrafinowany, współczesny wygląd.


Wydajność i dynamika
I-PACE zapewnia prawdziwe doświadczenie jazdy Jaguarem. Z lekkimi, kompaktowymi i wydajnymi silnikami elektrycznymi zintegrowanymi z przednią i tylną osią, I-PACE potrafi przyspieszyć od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,8 sekundy i osiągnąć maksymalną prędkość 200 km/h.

Dostarczanie komfortu i zwinności bez kompromisów jest tym, co od zawsze czyni Jaguara wyjątkowym. Zaawansowane zawieszenie I-PACE z podwójnymi wahaczami z przodu i Integral Link z tyłu ma fundamentalne znaczenie dla tych dynamicznych możliwości wraz z niskim środkiem ciężkości i lekką, sztywną, aluminiową konstrukcją nadwozia. Zawieszenie pneumatyczne z elektronicznie sterowanym tłumieniem Adaptive Dynamics (standardowe dla 400 SPORT) jeszcze bardziej poprawia jazdę i prowadzenie.

JAGUAR I-PACE

Zasięg i ładowanie
Litowo-jonowy akumulator I-PACE o mocy 90 kWh zapewnia zasięg aż do 470 km (WLTP). Podczas ładowania przy użyciu szybko rosnącej sieci publicznych stacji ładowania ładowarka 100 kW DC może dodać do 127 km zasięgu w kwadrans. Klienci z dostępem do prądu trójfazowego oraz domowym wallboxem 11 kW mogą dodać 53 km zasięgu (WLTP) na godzinę, a pełne ładowanie zajmuje tylko 8,6 h. Klienci z układem jednofazowym, używający wallboxów 7 kW, są w stanie osiągnąć do 35 km naładowania, a pełne ładowanie w 12,75 h.

Aby zmaksymalizować korzyści z tańszej taryfy prądu, dostępna jest funkcja Low Cost Hours Only (Tylko Tanie Godziny): wystarczy ustawić czas rozpoczęcia i zakończenia, które pokrywają się z taryfą – zazwyczaj są to godziny nocne – a ładowanie będzie się odbywać tylko o tej porze.

Klienci mogą także ustawić koniec ładowania, gdy akumulator osiągnie określony poziom – na przykład 80 procent. Ta funkcja jest szczególnie przydatna podczas używania publicznych ładowarek, ponieważ pozwala dodać tylko ten zasięg, który jest potrzebny, by dotrzeć do celu.

Wstępne kondycjonowanie to kolejna łatwa w użyciu technologia, która ulepsza jazdę. Gdy pojazd jest podłączony, funkcja ta automatycznie ogrzewa lub chłodzi akumulator, aż osiągnie idealną temperaturę, i dokładnie to samo robi dla wnętrza, przygotowując je do rozpoczęcia podróży. Wykorzystanie zasilania z sieci zamiast z baterii jest bardziej energooszczędne i maksymalizuje zasięg. Zarówno wstępne kondycjonowanie, jak i funkcje planowania ładowania można ustawić przy użyciu ekranu dotykowego pojazdu lub aplikacji Jaguar Remote, która została teraz zaktualizowana, dzięki czemu jest prostsza w obsłudze.

Infotainment i łączność
W przestronnym wnętrzu I-PACE znajduje się cała technologia potrzebna, by każdą podróż uczynić przyjemniejszą. Wszystkie modele w tej linii mają szybki, intuicyjny system infotainment Pivi Pro, oferujący płynną łączność poprzez bezprzewodowe Apple CarPlay lub Android Auto, zintegrowane sterowanie głosowe Alexa, Spotify oraz nawigację what3words. Pivi Pro – razem z innymi systemami w całym pojeździe – jest zawsze aktualny dzięki aktualizacjom w technologii software-over-the-air.

W roku modelowym 2024 linia I-PACE składa się z: R-Dynamic S, R-Dynamic SE, R-Dynamic HSE i 400 SPORT (w zależności od rynku).

Kobieta w JAGUAR I-PACE

JAGUAR I-PACE wnętrze